Sanal Cd Rom Çalışmıyor.
-
civilization 3 indirdim. iso dosyası olarak. üzerine deamon tools kurdum. bir sanal cd rom yarattık hali ile. (Çünkü laptopun cd-rom u çalışmıyor) oyun kuruldu hiç bir sorun olmadan. Ama gel gelelim oyunu başlatırken "lütfen civ 3 cd sini disket sürücüsüne yerleştirin" yazısı çıkıyor. ben şimdi o cd rom un gerçek olduğunu bu laptopa nasıl yediririm ? veya yermi ? yerse çözümleri nelerdir ? Yoksa bu bir çelişkimidir ? Hepsini istiyorum.
-
Bilgisayarım>özellikler>aygıt yöneticisinden gercek CD-Romunu disable yap
-
Ya zaten gerçek cd rom u görmüyorki makina. bios dan yapsam ? cunku elektrik gidiyor cd rom a
-
elektrikim gidiyo ynlış anlamadım dimi :D ?
-
yarattigin iso oyun cdni pcye kopyaladiktan sonra Virtual Daemon Manager ile isoyu cdrom olarak bilgisayarina goster daha sonra pc icinde yeni cdrom surucunu goreksin. oyunuda oynayabilirsin.
-
Hojucuk , bir sanal cd rom yarattık hali ile. derken onu kastetmiştim. Yani bilgisayarımda şu an civilizationun sanal cd si duruyor.
-
biliyordum bende bir sakatlık oldugunu )))) oyunu cracklemeyi unutmuşum :D
Toplam Hit: 1268 Toplam Mesaj: 7
