Sanal Makinaya Windows Server 2003 Kurulum Hata ?
-
http://img219.imageshack.us/my.php?image=sorunfo2.jpg
sorun nerden kaynaklanıyor ..
-
cd takmamışsın demek taktıysanda ya vmware için cdyi yanlış tanıtmışsın yada cdde bir sorun var
-
cdyi taktım fakat cdromum f sürücüsünde f olarak ayarladım wmwareda Cd çalışıyor ama ...
-
Vwmare'nin sol alt köşede yanıp sönen butonlarını göreceksin.. Oradan Yeni bir sanal makine yarat diyerek devam ederek seçenekleri kuruluma kadar gel... Sonra CD'ni tak ve CD Sürücüsü olarak E'yi göster yada D'yi.
Bana her gün oluyor bu problem. Eğitimde Sanal makine kullanıyoruz.
-
SecurityMaster bunu yazdı:
-----------------------------Vwmare'nin sol alt köşede yanıp sönen butonlarını göreceksin.. Oradan Yeni bir sanal makine yarat diyerek devam ederek seçenekleri kuruluma kadar gel... Sonra CD'ni tak ve CD Sürücüsü olarak E'yi göster yada D'yi.
Bana her gün oluyor bu problem. Eğitimde Sanal makine kullanıyoruz.
-----------------------------
hocam burda zaten cvp verilmiş + hdd ve cd rom tanımlamamışsın -
eger yine beceremezsen ben sana kurulmus halini upload ederim :)
Toplam Hit: 1597 Toplam Mesaj: 6
