folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sanal Pazarda Ürün Satmak!



Sanal Pazarda Ürün Satmak!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BLACKPOWERTURBO
    BLACKPOWERTURBO's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Kasım/2013
    Erkek

    sanal pazarda ürün satişi nasil yapılır bilen varmi daha önce hiç yapmadim

    adam 

    ''üstad ilanı güncelleyeksin ben ödemeyi yapıcam ürün kargo bilgisi cıkacak sattıklarım ekranında kargoyla ürünü göndereceksiniz ben teslim alıp onayladıktan 1 gün sonrada paranız hesabınıza yatacak yani yarın kargo cıktıgında pazartesi ürün bana ulaşır paranızda salı günü hesabınıza yatar''

    bana yazdigi şey aynen böyle bu sistem güvenlimi nasil işiliyor tam anlamadim parayi satin aldıgında belirli bir sistememi gidiyor 

    sonra onayliyinca banami geçiyor detayli anlata bilcek varmi?

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    Herşeyi anladımda o konu başlığındaki ünlem işareti noluyo ?

    "Sanal pazarda ürün nasıl satılır gösterin lan bana" der gibi..

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    aynen dediği gibi adam yanlış birşey söylemmeiş sıkıntı yok hocam.


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BLACKPOWERTURBO
    BLACKPOWERTURBO's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Kasım/2013
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı

    aynen dediği gibi adam yanlış birşey söylemmeiş sıkıntı yok hocam.

    hocam ögrenmek istedigim bu adam ürünü satin aldiginda sisteme para yatıyor %5 midir nedir o kesiliyor 

    sonrasindada eleman onaylayladiktan sonra para aktariliyor benim banka hesabima 

    ulan ne zor işmiş burda birinemi satsam elime bir notebook var adam ürünü aldi şuan 

    ben bir bok anlamadim sistemden 

    BLACKPOWERTURBO tarafından 11/Nis/14 18:22 tarihinde düzenlenmiştir
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    BLACKPOWERTURBO bunu yazdı
    DevilKingtr bunu yazdı

    aynen dediği gibi adam yanlış birşey söylemmeiş sıkıntı yok hocam.

    hocam ögrenmek istedigim bu adam ürünü satin aldiginda sisteme para yatıyor %5 midir nedir o kesiliyor 

    sonrasindada eleman onaylayladiktan sonra para aktariliyor benim banka hesabima 

    ulan ne zor işmiş burda birinemi satsam elime bir notebook var adam ürünü aldi şuan 

    ben bir bok anlamadim sistemden 

    Çok satışım oldu (20 - 30 civarı) ...

    Durumdan baksana?


    İmza YOK !!!
Toplam Hit: 944 Toplam Mesaj: 5