

Sanal Server Yaratmak Hakkında Yardim Pllss..
-
Arkadaslar
pc ye Sanal bir server kurmak istyorum
amacımsa 2008 portu acıp pc nin saatini yayınlamak
yani programı kandirmak istiyorum bu olabilirmi nasıl olur ??? yardım ederseniz cok sevinirim ...
-
pc'ye sanal bir işletim sistemi kurabilirsin ama sanal servis diye birşey duymadım :)
Yapmadık istedigin şeye gelince kendi pc'ne ntp istemcisi kurman lazım kurucagın sanal bir işletim sisteminede ntp sunucusu kurmalı ve ntp istemcisinin ordan saatti almasını saglıyabilirsin ama daha kolayı var elle saati degiştir aynı şeye çıkıyor. -
:) eyvallah kardesim ama elle degiştirecem zaten saati maksedim kandırmak program baska bir yerin saatine bakıyor o yuzden onu kandırmam lazım .. programın ayar dosyalarından ip yii degiştirebiliyorumm tek sorun pc ye baktırmak ..
-
o zaman localhost'a yönlendir ek bir yazılıma ihtiyac yok.
-
port olayı ?
-
localhost u 80 yerine 2008 yapsak olurmu sence ? yada programı 80 portuna baktırsak ???
-
arkada neyin çalıştıgını bilmek lazım bu porta nasıl mesaj yolluyor nasıl mesaj alıyor.
-
Ping gibi sanırım tam bilemiyorum..
-
Fake Server olarak Geciyor sanırım dedigim olay .. varmı boyle bir bildigin prog ?
-
KaZeM_26 bunu yazdı:
-----------------------------
localhost u 80 yerine 2008 yapsak olurmu sence ? yada programı 80 portuna baktırsak ???
-----------------------------niye olmasın benim pc'de asp ve php local vardı 80 ve 81 diye ayarlamıştım portları
-
80 portu acık oluyor genelde başka bir port kullanmanı öneririm