

Sanal Sunucu Kurarken Aldığım Hata (Vmware)
-
Merhaba arkadaşlar,
Vmware aracılığı ile xp sp3 usa versiyonu kurmaya çalışırken aşağıda ki hata ile karışalıyorum.Fakat usa versiyonunda böyle oluyor.
Tr kurarken bir sıkıntı yok tr zaten var farklılık olsun diye usa kuralım dedik yapamadık daha önce bu sorunla karşılaşmış olup çözmüş olanlar ya da çözümü hakkında bilgi sahibi olanlar bir el atsınlar .

-
başka bi iso indir düzelecektir
-
hata değil uyarı o.
ISO'dan neyin kurulacağını anlayamadığı için (multiboot iso) elle seçmen gerekecek diyor.
gördüğün gibi Next tuşu aktif, hiç basmayı denedin mi :)
YekteranBaymedir tarafından 27/Ağu/13 13:47 tarihinde düzenlenmiştir -
GUS bunu yazdı
başka bi iso indir düzelecektir
elimde 3 adet iso var usa version.En sonunu az önce microsoftun kendi sitesinden indirdim yine aynı hata.Tr isolarda sorun yok eng versiyonunda veriyor bu hatayı.Sadece xp ile alakalıda değil vista olsun win7 win8 usa versiyonda hep bu hata .Anlamadım bana mı garezi var bu vmwarenin
-
Daft bunu yazdı
hata değil uyarı o.
ISO'dan neyin kurulacağını anlayamadığı için (multiboot iso) elle seçmen gerekecek diyor.
gördüğün gibi Next tuşu aktif, hiç basmayı denedin mi :)
Bastım tabi basmaz olurmuyum.Sonuç aynı :)
Schwarz tarafından 27/Ağu/13 13:53 tarihinde düzenlenmiştir
-
Schwarz bunu yazdıDaft bunu yazdı
hata değil uyarı o.
ISO'dan neyin kurulacağını anlayamadığı için (multiboot iso) elle seçmen gerekecek diyor.
gördüğün gibi Next tuşu aktif, hiç basmayı denedin mi :)
Bastım tabi basmaz olurmuyum.Sonuç aynı :)

CDROM'u kontrol etmemiş bile.
Virtualbox denesene ne işin var vmware ile (hantal)
-
Daft bunu yazdıSchwarz bunu yazdıDaft bunu yazdı
CDROM'u kontrol etmemiş bile.
Virtualbox denesene ne işin var vmware ile (hantal)
Vmware candır ya , şuana kadar bir yanlışını kasmasını vs görmedim.Virtualboxu hiç denemedim kendi pcmden virtual içine sorunsuz dosya atılıyormu ?
Malesef virtual boxda aynı hatayı verdi.
Schwarz tarafından 27/Ağu/13 14:06 tarihinde düzenlenmiştir -
Hocam isoyu dvd-cd ye yazdirsan...
Sonrada VMWare de bir tus kombinasyonu var onla cd-dvd rom dan boot ettir acilir gibime geliyor.
-
Schwarz bunu yazdıDaft bunu yazdıSchwarz bunu yazdıDaft bunu yazdı
CDROM'u kontrol etmemiş bile.
Virtualbox denesene ne işin var vmware ile (hantal)
Vmware candır ya , şuana kadar bir yanlışını kasmasını vs görmedim.Virtualboxu hiç denemedim kendi pcmden virtual içine sorunsuz dosya atılıyormu ?
Malesef virtual boxda aynı hatayı verdi.
paylaşım klasörleri var, gerçek bilgisayarında bir klasörü paylaşıyıp ağdan görüyorsun paylaştıgını
virtualbox'da da olmamışsa iso bozuktur.
-
Vm in özelliklerinden cd connected mi degil mi kontrol et. Eger connected modundaysa boot seceneklerinden cd bootu sec
-
sandman bunu yazdı
Vm in özelliklerinden cd connected mi degil mi kontrol et. Eger connected modundaysa boot seceneklerinden cd bootu sec
blackedition iso buldum şuan kurulum yapıyorum saolun beyler.