folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Sanal Sunucu Kurarken Aldığım Hata (Vmware)



Sanal Sunucu Kurarken Aldığım Hata (Vmware)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar,

    Vmware aracılığı ile xp sp3 usa versiyonu kurmaya çalışırken aşağıda ki hata ile karışalıyorum.Fakat usa versiyonunda böyle oluyor.

    Tr kurarken bir sıkıntı yok tr zaten var farklılık olsun diye usa kuralım dedik yapamadık daha önce bu sorunla karşılaşmış olup çözmüş olanlar ya da çözümü hakkında bilgi sahibi olanlar bir el atsınlar .

     

    http://k1308.hizliresim.com/1d/v/ryup8.png


    Ignorance is bliss.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    başka bi iso indir düzelecektir


  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    hata değil uyarı o.

    ISO'dan neyin kurulacağını anlayamadığı için (multiboot iso) elle seçmen gerekecek diyor.

    gördüğün gibi Next tuşu aktif, hiç basmayı denedin mi :)

    YekteranBaymedir tarafından 27/Ağu/13 13:47 tarihinde düzenlenmiştir
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek
    GUS bunu yazdı

    başka bi iso indir düzelecektir

    elimde 3 adet iso var usa version.En sonunu az önce microsoftun kendi sitesinden indirdim yine aynı hata.Tr isolarda sorun yok eng versiyonunda veriyor bu hatayı.Sadece xp ile alakalıda değil vista olsun win7 win8 usa versiyonda hep bu hata .Anlamadım bana mı garezi var bu vmwarenin


    Ignorance is bliss.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    hata değil uyarı o.

    ISO'dan neyin kurulacağını anlayamadığı için (multiboot iso) elle seçmen gerekecek diyor.

    gördüğün gibi Next tuşu aktif, hiç basmayı denedin mi :)

    Bastım tabi basmaz olurmuyum.Sonuç aynı :)

    http://l1308.hizliresim.com/1d/v/ryv1z.png

    Schwarz tarafından 27/Ağu/13 13:53 tarihinde düzenlenmiştir

    Ignorance is bliss.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    Schwarz bunu yazdı
    Daft bunu yazdı

    hata değil uyarı o.

    ISO'dan neyin kurulacağını anlayamadığı için (multiboot iso) elle seçmen gerekecek diyor.

    gördüğün gibi Next tuşu aktif, hiç basmayı denedin mi :)

    Bastım tabi basmaz olurmuyum.Sonuç aynı :)

    http://l1308.hizliresim.com/1d/v/ryv1z.png

    CDROM'u kontrol etmemiş bile.

    Virtualbox denesene ne işin var vmware ile (hantal)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek
    Daft bunu yazdı
    Schwarz bunu yazdı
    Daft bunu yazdı

    CDROM'u kontrol etmemiş bile.

    Virtualbox denesene ne işin var vmware ile (hantal)

    Vmware candır ya , şuana kadar bir yanlışını kasmasını vs görmedim.Virtualboxu hiç denemedim kendi pcmden virtual içine sorunsuz dosya atılıyormu ?

    Malesef virtual boxda aynı hatayı verdi.

    Schwarz tarafından 27/Ağu/13 14:06 tarihinde düzenlenmiştir

    Ignorance is bliss.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Hocam isoyu dvd-cd ye yazdirsan...

    Sonrada VMWare de bir tus kombinasyonu var onla cd-dvd rom dan boot ettir acilir gibime geliyor.


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    Schwarz bunu yazdı
    Daft bunu yazdı
    Schwarz bunu yazdı
    Daft bunu yazdı

    CDROM'u kontrol etmemiş bile.

    Virtualbox denesene ne işin var vmware ile (hantal)

    Vmware candır ya , şuana kadar bir yanlışını kasmasını vs görmedim.Virtualboxu hiç denemedim kendi pcmden virtual içine sorunsuz dosya atılıyormu ?

    Malesef virtual boxda aynı hatayı verdi.

    paylaşım klasörleri var, gerçek bilgisayarında bir klasörü paylaşıyıp ağdan görüyorsun paylaştıgını

    virtualbox'da da olmamışsa iso bozuktur.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    Vm in özelliklerinden cd connected mi degil mi kontrol et. Eger connected modundaysa boot seceneklerinden cd bootu sec


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek
    sandman bunu yazdı

    Vm in özelliklerinden cd connected mi degil mi kontrol et. Eger connected modundaysa boot seceneklerinden cd bootu sec

    blackedition iso buldum şuan kurulum yapıyorum saolun beyler.


    Ignorance is bliss.
Toplam Hit: 1195 Toplam Mesaj: 11