Sanayi Bakanlığı Girişimci Desteği
-
alttaki linkte bulunan girişimden faydalanmak istiyoruz , biz iki arkadas e ticarete yeni bir akım getirecek bir proje üzerinde çalışıyoruz.lakin üniversite 2. sınıftayız . başvuru şartı olarak en az üniversite son sınıf olmanız isteniyor . şimdi ,biz şirketi lisans mezunu birinin üzerin mi yapsak yoksa vekalet yada müdür pozisyonundaki kişi başvuru yapsa yeterli miidir? adamları aramadım henüz belki bilen vardır diye.
http://sagm.sanayi.gov.tr/ServiceDetails.aspx?dataID=217
Toplam Hit: 724 Toplam Mesaj: 1
