Sandisk Cruzer
-
müritler sandisk cruzer titanium 4gb almayı düşünüyorum daha önce kullanan var mı ya da buna o kadar paraya gerek yok onun düz 8gb sini mi alıyım (aslında 4 yeter bana)
performans açısından nasıl u3 işe yarıyor mu okuma yazma hızı iyi mi
password denen nanesi işe yarıyor mu
teşekkürler
-
hocam bende 8 gb olanı var
gayette güzel
ben çok memnunum,hele arkadaşımda var bi alet,markasını hatırlamıyorum karşılaştırdık çok daha hızlı yani
-
Bende de 8gb olanı mevcut. U3 benim pek işime yaramadığından sildim ama belki senin hoşuna gider desteklediği baya program var. Onun dışında kapaksız olması ve hafif olması benim hoşuma giden diğer özellikleri.
-
bikere u3 gözünü boyamasın usb ve takılan pc yi yavaşlatmaktan başka bi boka yaramıo
istedigin antiivirüs özelliğini kur en azından brontokla denenmiştir.
hız bakımın fena deil bi usb kullaanışlı
-

Bundan kullaniyorum.Gayet guzel...8 gb aldim bende.
24 ytl + kdv..
-
Cruzer contour kullanıyorum sanırım 18/25 MB/s gayet hızlı ... tavsiye ederim...
-
Bendede 8liği var rahat yetiyo bana henüz problem teşkil etmedi alet
-
sandisk tavsiye etmem.Kingston dan şaşma bence Flash disk işinde.
hem sandisk hem kingston'un satışını yapıyorum 1 yıla yakın bir süredir.
kinston kalmadığı için firmada sandiks getirdim biraz ama getirdiğime de bin pişmanım
1 yıldır flash disk ürünleri satıyorum Hep kingstondu sattıklarım hız konusunda USB 2.0 olanlar gayet iyi.
ömrümde 1 tane kutudan çıkan kingston'u ağrızalı görmedim ama 50 adet sandisk içinden en az 7 8 tane arızalı ürün çıktı ve artık içime sinmiyor sandisk. tavsiyem kingston.
-
ya bir de yazmaya karşı koruma vardı artık yeni usb belleklerde yok mu bu ne güzel virüs bulaşmazdı
