Sansüre Karşı Vpn ?
-
Sansüre karşı vpn kullanmalı mıyım ?,kullanmalıysam nasıl yapmalıyım ?
-
forumda var ara
edit: aktif konulara baksan da yetermiş :)
-
hocam biri bunu bana resimli olarak anlatımını falan link olarak verebilir mi ?
-
http://tahribat.com/Forum-Vpn-Zamani-Geldi-2-Gun-Ucretsiz-139252/
hocam kullanmak kolaydır , ya internet ayarlarını yapacaksın yada open VPN programını indirip msn gibi login olacaksın bitti gitti bukadar :)
satın almak istersen haber et
-
sürekli ücretsiz olan bir durum yok mu bunda dns gibi ?
-
erc bunu yazdı:
-----------------------------
sürekli ücretsiz olan bir durum yok mu bunda dns gibi ?
-----------------------------bu hizmet dns gibi degil hocam , ortada satın alınan sunucular var oyüzden ücretsiz vermesi imkansız mesela hotshop shield var oda sürekli orda burda reklam çıkartıyor + yavaş
vpn yi istediğin yerde kullanabilirsin mesela oyun IP ını degistirmede veya giremediğin sitelerde DNS ler ttnetin kendine yönlendirdiği sahte dns leri iptal ediyordu
ama artık IP BAN atıyorlar vpn dışında çare kalmıyor.
-
hazır konusu açılmışken, dedicated sunucuyu vpn gibi kullanamaz mıyız?
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
erc bunu yazdı:
-----------------------------
sürekli ücretsiz olan bir durum yok mu bunda dns gibi ?
-----------------------------bu hizmet dns gibi degil hocam , ortada satın alınan sunucular var oyüzden ücretsiz vermesi imkansız mesela hotshop shield var oda sürekli orda burda reklam çıkartıyor + yavaş
vpn yi istediğin yerde kullanabilirsin mesela oyun IP ını degistirmede veya giremediğin sitelerde DNS ler ttnetin kendine yönlendirdiği sahte dns leri iptal ediyordu
ama artık IP BAN atıyorlar vpn dışında çare kalmıyor.
-----------------------------hmm bilgi için sağ olun hocam bu konuda pek bir şey bilmiyorum..
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------
hazır konusu açılmışken, dedicated sunucuyu vpn gibi kullanamaz mıyız?
-----------------------------kullanırsın hocam
http://openvpn.net/index.php/access-server/overview.html
buradan server olarak kurulumu yapman gerekli zaten tüm vpn ler bu yöntem ile çalısıyor
