folder Tahribat.com Forumları
linefolder Programlama Genel
linefolder SAP Öğrenmeye Başlamak



SAP Öğrenmeye Başlamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    beyler evdeyim SAP öğrenmem lazım.ilerde işim gücüm bu olacak.unide daha görmedik.ilerki dönemde var.fakat daha öncesinden başlayıp öğrenmek istiyorum.üzerine gidip herşeyini ögrenmem gerek.fakat internette video vs aradım.

    material sıkıntısı çok fazla bu konuda.sıfırdan başlayacam ve eğitici bir tutorial arıoyorum.ingilizce olması terchimdir.

    elinde herhangi bir material olan varsa burda paylaşırsa sevinirim.

    p.tesi muhasebecide işe başlar gibi bişi olacak.gidip bakacam hangi programı kullanıyorlar diye.eğer ki sap vs bişi kullanıolarsa ögrenmeye başlayacam.

     

    not : konu yanlış yere mi açıldı acaba bilmiyorum


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    link aşağıda .

    sokoban tarafından 05/Tem/13 18:40 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
    sokoban bunu yazdı

    elimde iki döküman var hocam mail adresini gönder yollayım.

    benim bir arkadaşa da lazım,

    burada paylaşsan da herkes rahatsız etmese seni

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    https://www.wuala.com/lpuums/SAP buyrun gençler :D ben buradan indirmiştim toptan çekin.Bu linkide burada bir mürit paylaşmıştı.


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    sokoban bunu yazdı

    https://www.wuala.com/lpuums/SAP buyrun gençler :D ben buradan indirmiştim toptan çekin.Bu linkide burada bir mürit paylaşmıştı.

    hocam kitabın içindekileri göremiom konular var ama üzerine tıklayınca boş sayfa var :S

     

    sorun sadece bende mi ?

    edit: hallettim sorunu

     

    Ekerci tarafından 05/Tem/13 18:48 tarihinde düzenlenmiştir

    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    Ekerci bunu yazdı
    sokoban bunu yazdı

    https://www.wuala.com/lpuums/SAP buyrun gençler :D ben buradan indirmiştim toptan çekin.Bu linkide burada bir mürit paylaşmıştı.

    hocam kitabın içindekileri göremiom konular var ama üzerine tıklayınca boş sayfa var :S

     

    sorun sadece bende mi ?

    Bilemiyorum hocam chm dosyası ben tıklayınca sıkıntı yok gibi görünüyor chm viewer indir öyle dene belki gösterir.

     


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    SAP dediğin büyük bi dünya. Hangi alanını öğreneceksin?

    Ayrıca official SAP dökümanları kapalı, intranet gibi düşün. SAP lisansı olanlar orada arama yapabiliyorlar.

    ABAP yazacaksan da yine lisansının ve serverının olması gerekiyor gibi.

    Evde okuyup, çalışıp öğrenilecek bi teknoloji değil maalesef.

    Belki BI olabilir. Web Intelligence ürünü vardı SAP'nin.


    Sen hiç kaval çaldın mı?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ultrAsker
    ultrAsker's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2005
    Erkek

    dostum hangi bölümde okuyorsun ünide ve sap dersin var?

     

    ayrıca ileride çok güzel iş bulmanı sağlayacak bir alan sap. yardır yardırabildiğin kadar


    i ve got nothing against god. its his fan club i cant stand.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wh0
    wh0's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2008
    Homo

    SAP cok buyuk bir dunya, uygulama olmadan sadece teori ile pek birsey kavrayamazsin.


    🏴‍☠️Hi'dan gelen varır Who'ya, Hi'da onun adıdır Who'da...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    hocam bölüm işletme enformatiği.bu bölümde sap 1 ve sap 2 dersim var.

    nerden başlayacagımı bende tam olarak bilmiyorum.fakat sap bir dünya oldugu için bi yerden başlamak istiyorum.

    derslere başladıgımda yada bi yere gittiğimde ( muhasebeci gibi ) mal gibi bakmak istemiyorum.

     

    büyük ihtimalle muhasebe sap bölümüne dogru kayarım.kesin bişide diyemiorum.


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
Toplam Hit: 2616 Toplam Mesaj: 10