folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Saphhire Drıver Sorunu



Saphhire Drıver Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek
    butun uyuz kartlar benimi buluyorya

    saphhire 256mb r9550    drıverini buluyorum ama genede kartı gormuyor bir eklenti falanda yuklenmesi gerekiyormus bu kartı kullanan varmı bilgi verirse çok iyi olucak zira kafayı yicem :l

    onekine?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    volkan
    volkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek
    yokmu daha once bu lanet ekran kartıyla cebeleşen :(

    onekine?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Eklenti dediğin sanrım biosun update i.Ama bu konularda pek iyi değilsen hiç bulaşma derim.Aşağıdaki linkler ekran kartı üreticisinin resmi sitesindeki driverleri & updateleridir. Ne varsa bunlarda var! Bunlardan başka çözüm olacağını düşünmüyorum.Çünkü ürericiler çözüm bulur bu konulara
    Kolay gelsin
    ATI RADEON™ 9550
    Select the appropriate driver from the list below.
     
    N/AUpdatedVersionSize
    VGA BIOS Update instructionApr 20th, 2006n/a0.7KB
    VGA manualApr 4th, 20061.0333.8KB
     
    Windows 98/98SEUpdatedVersionSize
    Catalyst 6.2 Windows 98 / 98 SEFeb 15th, 20066-2_wme_dd_cp_3031415171.7KB
    WDM DriverFeb 13th, 2006tv-capture-wdm-6-14-10-62404505.3KB
     
    Windows MEUpdatedVersionSize
    Catalyst 6.2 Windows MEFeb 15th, 20066-2_wme_dd_cp_3031415171.7KB
    WDM DriverFeb 13th, 2006tv-capture-wdm-6-14-10-62404505.3KB
     
    Windows VistaUpdatedVersionSize
    Catalyst 7.11 Windows Vista CCC only! (german language)(32-bit and 64-bit)Dec 17th, 20077-11_vista32-64_ccc_lang2_54441.zip50174KB
     
    Windows XPUpdatedVersionSize
    Catalyst 7.11 Windows XP CCC only! (german language)(32-bit and 64-bit OS)Dec 17th, 20077-11_xp32-64_ccc_lang2_5443726437.6KB
    WDM Driver Catalyst 7.11 Windows XP (32bit and 64bit)Dec 17th, 20077-11_xp32-64_wdm_54435.zip5033.9KB

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    bende de ati a9550 ge var o kadar çok küfür ediyorum ki şimdi yazmayayım buraya kartı takıyom driverları filan yüklüom, pek bişey yok sonra ısınınca yandın donuyo ekran, ben de söktüm yatıyo yerlerde onboard 32mb ekran kartıyla idare ediyom varsa satılık 64mb ge force filan talibim :)

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
Toplam Hit: 888 Toplam Mesaj: 4