Şarkı Arıyorum :)
-
Hocalar hani bir şarkı vardı Ay gat dı pavır diye. Googlede aramadığım yer kalmadı. Ne ismini buldum ne söyleyenini. Yardımlarınızı bekliyorum :P
-
bi de sole ara
I've got the power
-
"Snap - The Power" mı?
-
i've got the power
diye ara. İngilizce bi cümle. "Güç bende" gibi bi anlamı var.
-
-
snap vs. europe-the final countdown power -- karışım hali ;)
-
I've got the power hey yeah heh
I've got the power
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh yeah-eah-eah-eah-eah-eah
I've got the power
Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh yeah-eah-eah-eah-eah-eah
Gettin' kinda heavy
Böyle devam ediyorsa dediğin şarkı ve melodisini doğru hatırladıysam bahsettiğin şarkı "Snap - The Power" -
WebCrow bunu yazdı:
-----------------------------
http://megaflorbal.ic.cz/MP3/Bruce%20Almighty%20Snap%20-%20I%20Have%20Got%20The%20Power.mp3
:|
-----------------------------
Hocalar hepinize teşekkür ederim. WebCrow arkadaşımın verdiği linkteki şarkıyı arıyordum.
