Şarkı Sözü
-
Beyler şimdi biz bir şarkı sözü yazdık ritimlerini uydurduk çok hoş bir şey oldu
Buraya kadar her şey normal bu şarkının bize ait olduğunu nasıl kanıtlıycaz noter mı gerekıyor noter gerekiyorsa fiyat ne kadar ? ve ya başka bir şey mı yapılıyor...
-
Fiyatını bilmiyorum ama kesinlikle noter gerekli hocam
-
Olmaması gerek birçok sanatçının albümü araklandı hak iddia edemediler ne zaman albümü çıkarırsın o zaman senindir sözü müzüü
-
Sanırım telif hakkı alman gerekiyor. Mesamda öyle bişey vardı sanki
-
Kreston bunu yazdı:
-----------------------------Sanırım telif hakkı alman gerekiyor. Mesamda öyle bişey vardı sank
-----------------------------
Hajım nasıl almam gerekiyor fiyat nekadar ?Bilen yokmu arkadaşlar..
-
bildigim kadarıyla noterde tasdik ettirmen gerekiyor.telif hakkı, noterden tastik ettirdikten sonra senin şarkı sözünü parayla kullanmak isteyenlerden aldığın para oluyo..
emin deilim ,sıçmış olabilirim
Toplam Hit: 1061 Toplam Mesaj: 6
