Sata Hdd Görmüyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    Sata hdd yi görmüyor bu yüzden windows kurulumunu gercekleştiremiyorum...Sanırım sata modu kapalı hdd yeni takılmış biostan yerini bulamadım

    Sorun format cdsinden deildir.Ram slotlarıda kontrol edilmiştir.Tek çare bu sanırım ...

    Bios sürümü phoenix-awardbios

    şimdiden teşekkürler..


    Busiest men find the most time....
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    plastner
    plastner's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2011
    Erkek

    up


    Busiest men find the most time....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    amd-x in gösterdiği yerden ayarlara bak. eğer senin biosda varsa mesele yok. yoksa, kullandığın cd de senin anakarta uygun sata driveri yoktur. üretici sayfasından indir. nlite ile cd ye ekle. ondan sonra sorun kalmaz.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    falcon
    falcon's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Kasım/2003
    Erkek

    Harddiski başka bi makinaya harici olarak bağlayın orada görecekmi eğer ordada görmez ise disk sıkıntılıdır.

    Markası seagate ise yardımcı olabilirim. 


    Vurur yüze ifadesi Hyper-V sistemcilerin bitanesi
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crimeangel
    crimeangel's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2004
    Erkek

    falcon bunu yazdı:
    -----------------------------

    Harddiski başka bi makinaya harici olarak bağlayın orada görecekmi eğer ordada görmez ise disk sıkıntılıdır.

    Markası seagate ise yardımcı olabilirim. 


    -----------------------------

     

    seagate 7200.11 leri halledebiliyosan, elimde bi 500 bide 1,5 tb lik disk var. sistem görmüyor. kablo bulamadım. ondan programlayamadım hacı.


    ESKİ NİCKİM "HAYALETKURT"TUR....................... WE TANRI TÜRK"Ü YARATTI. ZAFERLER KAZANIP YEDİ CİHANA NAM SALSIN DİYE...
Toplam Hit: 1386 Toplam Mesaj: 6