Sata HDD Windows 7 Kurmak?
-
Arkadaşlar sinir oldum valla.Elimde sata hdd olan bir laptop var.Bir türlü windows 7 yi kuramadım.Bios dan sata ayarıda yok.İnternette araştırdım genelde bios tan ayar yapın diyorlar fakat bios ta öle bir ayar yok.Bir çözüm yolu gösterin...
-
youshes12 bunu yazdı
Arkadaşlar sinir oldum valla.Elimde sata hdd olan bir laptop var.Bir türlü windows 7 yi kuramadım.Bios dan sata ayarıda yok.İnternette araştırdım genelde bios tan ayar yapın diyorlar fakat bios ta öle bir ayar yok.Bir çözüm yolu gösterin...
win 7 diskin sata destekli olmayabilir flash bellekten yüklemeyi dene hem daha hızlı kurarsın
-
maycamp85 bunu yazdıyoushes12 bunu yazdı
Arkadaşlar sinir oldum valla.Elimde sata hdd olan bir laptop var.Bir türlü windows 7 yi kuramadım.Bios dan sata ayarıda yok.İnternette araştırdım genelde bios tan ayar yapın diyorlar fakat bios ta öle bir ayar yok.Bir çözüm yolu gösterin...
win 7 diskin sata destekli olmayabilir flash bellekten yüklemeyi dene hem daha hızlı kurarsın
Flash yok işte .s 2 gb lık var
-
http://www.tahribat.com/Forum-Tum-Paylasimlarim-171608/
bu konuda Win7_x86 var (CD'den çalışan)
bununla eğer harddiskinde ISO dosyası varsa sağ tık mount edip
setup dosyasını çalıştırıp, normal win7 kurar gibi kurarsın.
ama 64 bit kuracaksan, benim o konuda verdiğim gibi AIO bir win7 olmalı
çünkü 32 bit win7 live cdsinden 64 bit iso'lu win7 kuramazsın
-
Daft bunu yazdı
http://www.tahribat.com/Forum-Tum-Paylasimlarim-171608/
bu konuda Win7_x86 var (CD'den çalışan)
bununla eğer harddiskinde ISO dosyası varsa sağ tık mount edip
setup dosyasını çalıştırıp, normal win7 kurar gibi kurarsın.
ama 64 bit kuracaksan, benim o konuda verdiğim gibi AIO bir win7 olmalı
çünkü 32 bit win7 live cdsinden 64 bit iso'lu win7 kuramazsın
İSO dosyası yok malesef.
-
ISO dosyası şart değil. C ve D olarak iki partisyonun varsa,
D'ye koyarsın win7 kurulum dosyalarını, sonra d'deki setup.exe'yi çalıştırır yüklersin.
-
Daft bunu yazdı
ISO dosyası şart değil. C ve D olarak iki partisyonun varsa,
D'ye koyarsın win7 kurulum dosyalarını, sonra d'deki setup.exe'yi çalıştırır yüklersin.
Sata olmasına rağmen atılır mı format? Yine aynı hatayı vermesin ?
-
- normalde sata'yı win7'nin kendi görmesi lazımdı.
- laptop kullanıyorsan bios'tan IDE seç.
- masaüstü kullanıyorsan, internetten sata driverler eklenmiş bir win7 bulman gerekiyor.
- elinde sata'nın sürücüsü varsa kurulum esnasında load driver ile de tanıtabilirsin. (inf dosyası ister büyük ihtimal)
- kendi elindeki win7 iso dosyasına şu program ile sürücü entegre edebilirsin, azıcık araştırma yapman gerekiyor ama (WAIKsiz halletmek için)
YekteranBaymedir tarafından 21/Oca/13 17:14 tarihinde düzenlenmiştir -
Daft bunu yazdı
- normalde sata'yı win7'nin kendi görmesi lazımdı.
- laptop kullanıyorsan bios'tan IDE seç.
- masaüstü kullanıyorsan, internetten sata driverler eklenmiş bir win7 bulman gerekiyor.
- elinde sata'nın sürücüsü varsa kurulum esnasında load driver ile de tanıtabilirsin. (inf dosyası ister büyük ihtimal)
- kendi elindeki win7 iso dosyasına şu program ile sürücü entegre edebilirsin, azıcık araştırma yapman gerekiyor ama (WAIKsiz halletmek için)
ide yapamıyorum bu laptop un bios unda öyle bir ayar yok malesef.şuan internetten bakıyorum.olmadı .iso dosyasını indirip entegre etmeye çalışacam.
