Sata2 Görmüyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    merhaba arkadaşlar yeni almış olduğum;samsung sata2 80gb'lik harddisikimi pc görmüyor hatta harddisk'de hiçbir titreşim yok,çalışmıyor hiç sizce sorun nerden kaynaklanıyordur ? jumper ile sata1 de yaptım.olmadı windwos cd ile başlatıp f6'ya basıp tanıtmayı da denedim yinede olmadı.aynı harddisk'ten bir tane daha var oda aynısını yaptı.satası olan başka bir pc'ye de taktım olmadı.
    anakart modelim;asus P5LD2-VM
    bi el atsanız güzel olacak arkadaşlar.şimdiden sağolun

    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scheitann
    scheitann's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek
    ben de de samsung 160 sata2 war ilk aldığımda dediklerinin aynısı oldu. ben bios sıfırladım çalıştı

    ALLAH RIZASI ICIN BU PROFILI SILIN
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    teşekkürler ama bios sıfır.anakartı yeni aldım

    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    büyük ihtimal bios ayarlarını yaptıysan sorun olmaması lazım

    sende şimdi 2 tane mi hardisk taktın bi tane mi söylersen yardımcı olurum(sormam daki amaç birini bana ver deil ha yanlış anlama :)

    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    ne tür ayarlar ? 1.harddisk olarak taktım.cevabını bekliyorum.sağ ol

    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    tamam tek parça hard diskkk kulanıyosan kolay bi işlem olur şimdi kasanın içindeki kabloları kontrol et (elekttirk kablous ve ana karddd a bağlayan kaploları ) onlarda sorun yoksa bios a gir pc açılırkel delete ye bas karşına bi ekran açılacak o ekranda sürücülerin olduğu bi yer var adı ' standart CMOS setup ' olması lazım ordanda pripaster i = users yap yapınca orda harddisk in kaç gb olduğunu yazan bi yer olunca anlaki pc harddisk i görüyor demektir sonra kaydet ve çık pc yi yeniden başlat eğer hala da olmadıysa harddisk ini başka bi yerde dene çalışıp çalışmadığını yok hala da olmadı diyosan çöpe at gitsin diyecem çok para dır git aldığın yere taktır o zaman :)

    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    1 tane kaynaklı harddisk sorunu değil,bi tane daha var aynısından oda aynı sorunu yapıyor.Bu harddisk'leri başka pc'de denedik görmüyor.

    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    webci61
    webci61's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    bios'a farklı yazılım atarsanız. düzelebilir.

    webci61
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dark_Lord
    Dark_Lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    webci61 anakart sıfır;daha alalı 1-2 gün oldu
    sata'yı tanıtmak için driver varmış dediler aradım,buldum anakart cd'si içinde buldum;
    anakart cd'sinde driver kısmında böyle bir driver var "make ite8211 32/64bit IDE driver Disk " bunu diskete extarct ettik.tam raid yazarken f6'ya basıyoruz,bişiy çıkmıyor.biraz daha sonra çıkıyor.ama o sürücüyü seçsemde kullanamıyorum

    "biz televizyon izleyerek, milyonerler, sinema tanrıları, rock yıldızları olacağımıza inanarak büyüdük ama olamayacağız... hepimiz heba oluyoruz... bütün bir nesil benzin pompalıyor, garsonluk yapıyor ya da beyaz yakalı köle olmuş... reklamlar yüzünden araba ve kıyafet peşindeyiz... nefret ettiğimiz işlerde çalışıyor, gereksiz şeyler alıyoruz..
Toplam Hit: 1688 Toplam Mesaj: 9