

Satıldı - TP-Link Deco M4 / AC1200 Tüm Ev Mesh Wi-Fi Sistemi (3' Lü Paket)
-
İyi ki almışım dediğim teknolojik ürünlerimden birisi.
Evdeki sistemimi DECO BE65 ile güncellemeye niyetlendiğim için şu an kullanmakta olduğum DECO M4' ü satmaya karar verdim.
Ürünlerini özellikle teknolojik ürünlerini hassas ve temiz kullanan birisiyim. İlk günkü temizliğinde, zaten biblo gibi koyuyorsunuz ve unutuyorsunuz.
Kutusu v.s. sıfır nasıl alıyorsanız o şekilde gönderimini yapacağım her şeyi duruyor.
Ürünü açıklamama anlatmama gerek var mı bilmiyorum ama Google' da araştırınca ne olduğunu zaten anlarsınız. Aynı zamanda aşağıya ürün linkini bırakıyorum.
Kısaca sadece şunu diyeyim evinizde Wi-Fi sorunu diye bir sorun bırakmıyor.
Ben 3+1 evde Superonline Fiber ile kullanıyorum.
Nette biraz fiyat araştırması yaptım ve 3.500₺ uygun olur diye düşündüm. Altı üstü derken bi şekilde anlaşılır yeterki ciddi olunsun. (Kargo bana ait)
Referansa ihtiyaç var mı? bilmiyorum ama tanıyan tanıyor beni ve ticaretimiz olanlarda konuyu görürse ve desteklerse sevinirim. Hatta Ankara' da almaya niyeti olan varsa çay kahve içer elden teslim edebilirim.
Link : TP-Link Deco M4 / AC1200 Tüm Ev Mesh Wi-Fi SistemiAPP : TP-Link Deco (Android)
APP : TP-Link Deco (IOS)
Not : Evdeki diğer teknolojik ürünlerimi peyderpey güncellemeye başladım. Sırayla bu tür konularımın devamı gelecek. :)
BaD_BoYs tarafından 20/Ağu/25 19:43 tarihinde düzenlenmiştir -
ÖM gönderdim
-
sir bunu yazdı
ÖM gönderdim
İletişim kuruldu.
-
BaD_BoYs bunu yazdısir bunu yazdı
ÖM gönderdim
İletişim kuruldu.
Çok hızlı ve temiz bir alış-veriş oldu. :)
Öncelikle güvenin için teşekkür ederim. TBT' nin işini bilen ve güven konusunda tereddütü olmayan müridleri candır. :)
Not : Konuyu şimdi değil de teslimat sonrası müridin memnuniyet yorumundan sonra kilitleyeceğim.
SATILMIŞTIR. (3.400₺)
BaD_BoYs tarafından 19/Ağu/25 19:32 tarihinde düzenlenmiştir -
Garanti var mıydı?
-
Ürünler geldi sıfır kutusunda gibi paketlenmişti. Hiç bir yıpranma yok. Teşekkür ederim güzel bir alışveriş oldu, kurulum yapıldı, müritle de tanışmış olduk :)
-
sir bunu yazdı
Ürünler geldi sıfır kutusunda gibi paketlenmişti. Hiç bir yıpranma yok. Teşekkür ederim güzel bir alışveriş oldu, kurulum yapıldı, müritle de tanışmış olduk :)
Rica ederim hocam. Sadece sıfır kutusunun dış jelatini yoktu. :) Hayrını gör. Ben de DECO BE65' e geçiş yaptım bugün. Bu konu da burada referans maksatlı kalsın bakalım. Memnun oldum. :)
Şipşak sonuçlanan bir konunun ardından konu kilit. :)