folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Satıldı - TP-Link Deco M4 / AC1200 Tüm Ev Mesh Wi-Fi Sistemi (3' Lü Paket)



Satıldı - TP-Link Deco M4 / AC1200 Tüm Ev Mesh Wi-Fi Sistemi (3' Lü Paket)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    İyi ki almışım dediğim teknolojik ürünlerimden birisi.

    Evdeki sistemimi DECO BE65 ile güncellemeye niyetlendiğim için şu an kullanmakta olduğum DECO M4' ü satmaya karar verdim.

    Ürünlerini özellikle teknolojik ürünlerini hassas ve temiz kullanan birisiyim. İlk günkü temizliğinde, zaten biblo gibi koyuyorsunuz ve unutuyorsunuz.

    Kutusu v.s. sıfır nasıl alıyorsanız o şekilde gönderimini yapacağım her şeyi duruyor.

    Ürünü açıklamama anlatmama gerek var mı bilmiyorum ama Google' da araştırınca ne olduğunu zaten anlarsınız. Aynı zamanda aşağıya ürün linkini bırakıyorum.

    Kısaca sadece şunu diyeyim evinizde Wi-Fi sorunu diye bir sorun bırakmıyor.

    Ben 3+1 evde Superonline Fiber ile kullanıyorum.

    Nette biraz fiyat araştırması yaptım ve 3.500₺ uygun olur diye düşündüm. Altı üstü derken bi şekilde anlaşılır yeterki ciddi olunsun. (Kargo bana ait)

    Referansa ihtiyaç var mı? bilmiyorum ama tanıyan tanıyor beni ve ticaretimiz olanlarda konuyu görürse ve desteklerse sevinirim. Hatta Ankara' da almaya niyeti olan varsa çay kahve içer elden teslim edebilirim.


    Link : TP-Link Deco M4 / AC1200 Tüm Ev Mesh Wi-Fi Sistemi

    APP : TP-Link Deco (Android)

    APP : TP-Link Deco (IOS)

     

    Not : Evdeki diğer teknolojik ürünlerimi peyderpey güncellemeye başladım. Sırayla bu tür konularımın devamı gelecek. :)

    BaD_BoYs tarafından 20/Ağu/25 19:43 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    ÖM gönderdim


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    sir bunu yazdı

    ÖM gönderdim

    İletişim kuruldu.


    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    BaD_BoYs bunu yazdı
    sir bunu yazdı

    ÖM gönderdim

    İletişim kuruldu.

    Çok hızlı ve temiz bir alış-veriş oldu. :)

    Öncelikle güvenin için teşekkür ederim. TBT' nin işini bilen ve güven konusunda tereddütü olmayan müridleri candır. :)

     

    Not : Konuyu şimdi değil de teslimat sonrası müridin memnuniyet yorumundan sonra kilitleyeceğim.

     

    SATILMIŞTIR. (3.400₺)

    BaD_BoYs tarafından 19/Ağu/25 19:32 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Garanti var mıydı?


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sir
    sir's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ekim/2005
    Erkek

    Ürünler geldi sıfır kutusunda gibi paketlenmişti. Hiç bir yıpranma yok. Teşekkür ederim güzel bir alışveriş oldu, kurulum yapıldı, müritle de tanışmış olduk :)


    Aman, kendini asmış yüz kiloluk bir zenci, Üstelik gece inmiş, ses gelmiyor kümesten; Ben olsam utanırım, bu ne biçim öğrenci? Hem dersini bilmiyor, hem de şişman herkesten. İyi nişan alırdı kendini asan zenci, Bira içmez ağlardı, babası değirmenci, Sizden iyi olmasın, boşanmada birinci... Çok canım sıkılıyor, kuş vuralım istersen.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    sir bunu yazdı

    Ürünler geldi sıfır kutusunda gibi paketlenmişti. Hiç bir yıpranma yok. Teşekkür ederim güzel bir alışveriş oldu, kurulum yapıldı, müritle de tanışmış olduk :)

    Rica ederim hocam. Sadece sıfır kutusunun dış jelatini yoktu. :) Hayrını gör. Ben de DECO BE65' e geçiş yaptım bugün. Bu konu da burada referans maksatlı kalsın bakalım. Memnun oldum. :)

    Şipşak sonuçlanan bir konunun ardından konu kilit. :)


    .
Toplam Hit: 764 Toplam Mesaj: 7
satılık tp-link deco deco m4