Satılık 19 Ay Garantili Eksiksiz Note 4
-
Telefon satıldı
Easx tarafından 11/Oca/16 18:21 tarihinde düzenlenmiştir -
yeni telefon aldım :(
-
Sağlık olsun hocam :)
-
Hocam fiyatta az daha indirim yapabilirsin gibi geldi ( pazarlık olmadığını düşünerek yazıyorum) piyasada 1800 e var sıfırı çünkü. Yanlış anlama baltalamakiçin söylemiyorum. Bunu diyenler olacaktır zaten uğraşma diye diyorum. Hem satışında hızlanır.
-
h2so4 bunu yazdı
Hocam fiyatta az daha indirim yapabilirsin gibi geldi ( pazarlık olmadığını düşünerek yazıyorum) piyasada 1800 e var sıfırı çünkü. Yanlış anlama baltalamakiçin söylemiyorum. Bunu diyenler olacaktır zaten uğraşma diye diyorum. Hem satışında hızlanır.
Hocam inan normalde piyasayı araştırır tam fiyat veririm ama sen öyle dediysen doğrudur kötü niyetin olduğunu sanmıyorum yaparız elbet pazarlık
-
Bende note4 kullanıyorum. Çok iyi bir telefon, özellikle foto ve video konusunda üst sınıf. Ekran boyutu, şarj süresi vs. şahane.
Almayı düşünen olursa faydası olabilir.
-
Fiyatlari cok dusmus almak icin iyi bir zaman. Ben aldigimda 2100 tlydi. :( note candir yillardir kullaniyorum. Note 3 haric cikan hepsi iyi cikti.
-
Ben aldığımdada 2100e aldım hocam. Telefondan kesinlikle memnundum. Bu ay bir hesap hatası yaptım işler birbirine karıştı kartı nakite çevireceğime teli çeviriyim dedim.
Gerek şarj gerek performans olarak müthiş bir telefon. Bu arada telefon satıldı arkadaşlar
