folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Satılık 19 Ay Garantili Eksiksiz Note 4



Satılık 19 Ay Garantili Eksiksiz Note 4

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Telefon satıldı

    Easx tarafından 11/Oca/16 18:21 tarihinde düzenlenmiştir

    www.kriptopedi.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    yeni telefon aldım :( 


    Almanya Fatihi
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Sağlık olsun hocam :)


    www.kriptopedi.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Premium.
    h2so4
    h2so4's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    Hocam fiyatta az daha indirim yapabilirsin gibi geldi ( pazarlık olmadığını düşünerek yazıyorum) piyasada 1800 e var sıfırı çünkü. Yanlış anlama baltalamakiçin söylemiyorum. Bunu diyenler olacaktır zaten uğraşma diye diyorum. Hem satışında hızlanır.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek
    h2so4 bunu yazdı

    Hocam fiyatta az daha indirim yapabilirsin gibi geldi ( pazarlık olmadığını düşünerek yazıyorum) piyasada 1800 e var sıfırı çünkü. Yanlış anlama baltalamakiçin söylemiyorum. Bunu diyenler olacaktır zaten uğraşma diye diyorum. Hem satışında hızlanır.

    Hocam inan normalde piyasayı araştırır tam fiyat veririm ama sen öyle dediysen doğrudur kötü niyetin olduğunu sanmıyorum yaparız elbet pazarlık


    www.kriptopedi.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafa_unax
    mustafa_unax's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2015
    Erkek

    Bende note4 kullanıyorum. Çok iyi bir telefon, özellikle foto ve video konusunda üst sınıf. Ekran boyutu, şarj süresi vs. şahane. 

    Almayı düşünen olursa faydası olabilir.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oksijen
    oksijen's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2007
    Erkek

    Fiyatlari cok dusmus almak icin iyi bir zaman. Ben aldigimda 2100 tlydi. :( note candir yillardir kullaniyorum. Note 3 haric cikan hepsi iyi cikti.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Ben aldığımdada 2100e aldım hocam. Telefondan kesinlikle memnundum. Bu ay bir hesap hatası yaptım işler birbirine karıştı kartı nakite çevireceğime teli çeviriyim dedim.

    Gerek şarj gerek performans olarak müthiş bir telefon. Bu arada telefon satıldı arkadaşlar


    www.kriptopedi.com
Toplam Hit: 841 Toplam Mesaj: 8
note4