Satılık Ekran Kartı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    arkadaşlar merhaba. 14 mayıs tarihinde aldığım ekran kartını satıyorum.  metro 1 2 3 ve fallout 4 oyunları için almıştım . bunları bitirdim ve şu an için canımın çektiği oyun olmaması sebebi ile elden çıakrtmak istiyorum. ekrankartında herhangi bir sorun yok. Fakat aldığım zaman satmayı düşünmediğim için kutusunu atmıştım sanıyorum. 

    satış fiyatı 24 bin .

    ekran kartı şuan pcde olduğu için foto filan çekmedim akşama sahibinden.coma koyacağım . ben şimdiden buraya açayım istedim . 

     

    MSI Geforce Rtx 4060 Ti Ventus 2x Black 16G Oc 16GB Gddr6 Fiyatı

     

    İlgili tarihte ben de 24 bin tl ye almıştım. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    McM
    McM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Hepsiburada'da sıfırını 21bin civarına satıyorlar. İkinci el bir kart için yüksek hocam. (Düzeltme: 1:1 aynısı diil alt modeli. Not: Uyku sersemliği :) )

    SIFIR LİNK

     

    McM tarafından 21/Tem/25 10:44 tarihinde düzenlenmiştir
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Catapat
    Catapat's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    Kullandığınız ürünü sıfırından pahalıya satıyorsunuz. 

    https://amzn.eu/d/0s8Sw8W

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    Catapat bunu yazdı

    Kullandığınız ürünü sıfırından pahalıya satıyorsunuz. 

    https://amzn.eu/d/0s8Sw8W

    ben aldığım link üzerinden satış fiyatına bakmıştım .

     

    Bu durumda satış fiyatım 20.000TL

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    bende bi 5080 almak istiyorum ama gozume pahali geliyor amk. O para edermi gercekten diye dusunuyorum.


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek
    rakkoc bunu yazdı

    bende bi 5080 almak istiyorum ama gozume pahali geliyor amk. O para edermi gercekten diye dusunuyorum.

    https://gpu.userbenchmark.com/Compare/Nvidia-RTX-5080-vs-Nvidia-RTX-4080/4179vs4138

    bleeding edge islerde calismiyorsan (en baba computing powa bende olsun?) cok da luzumlu degil gibi benchlere gore?


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo
    end bunu yazdı
    rakkoc bunu yazdı

    bende bi 5080 almak istiyorum ama gozume pahali geliyor amk. O para edermi gercekten diye dusunuyorum.

    https://gpu.userbenchmark.com/Compare/Nvidia-RTX-5080-vs-Nvidia-RTX-4080/4179vs4138

    bleeding edge islerde calismiyorsan (en baba computing powa bende olsun?) cok da luzumlu degil gibi benchlere gore?

    Her g[n 20-30 gb log uretiyorum bro. belli zamanlarda da musterilerimden yavaslik - sistemde sorun var gibi donusler aliyorum. Bu tarz bi makine koyup loglari deepseek e taratip, hata olan sorun olan anlarda bu RAG ettigim datadan bir benzerlik yakalatip hizli aksiyon alayim diye istiyorum. 

     


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek
    rakkoc bunu yazdı
    end bunu yazdı
    rakkoc bunu yazdı

    bende bi 5080 almak istiyorum ama gozume pahali geliyor amk. O para edermi gercekten diye dusunuyorum.

    https://gpu.userbenchmark.com/Compare/Nvidia-RTX-5080-vs-Nvidia-RTX-4080/4179vs4138

    bleeding edge islerde calismiyorsan (en baba computing powa bende olsun?) cok da luzumlu degil gibi benchlere gore?

    Her g[n 20-30 gb log uretiyorum bro. belli zamanlarda da musterilerimden yavaslik - sistemde sorun var gibi donusler aliyorum. Bu tarz bi makine koyup loglari deepseek e taratip, hata olan sorun olan anlarda bu RAG ettigim datadan bir benzerlik yakalatip hizli aksiyon alayim diye istiyorum. 

     

    Karta para vermeden evvel pratikte nelere kadir olduğunu görmek için kiralamayı deneyebilirsin, baktın umduğunu sağlıyor; satın alirsin.

    https://cloud.vast.ai/

    Patatesin konusunu baltalamak olmasın, kart oyun oynamak için oldukça iyi arkadaşlar.

    end tarafından 22/Tem/25 09:59 tarihinde düzenlenmiştir

    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
Toplam Hit: 694 Toplam Mesaj: 8
ekran kartı