Satılık Ekran Kartı
-
arkadaşlar merhaba. 14 mayıs tarihinde aldığım ekran kartını satıyorum. metro 1 2 3 ve fallout 4 oyunları için almıştım . bunları bitirdim ve şu an için canımın çektiği oyun olmaması sebebi ile elden çıakrtmak istiyorum. ekrankartında herhangi bir sorun yok. Fakat aldığım zaman satmayı düşünmediğim için kutusunu atmıştım sanıyorum.
satış fiyatı 24 bin .
ekran kartı şuan pcde olduğu için foto filan çekmedim akşama sahibinden.coma koyacağım . ben şimdiden buraya açayım istedim .
MSI Geforce Rtx 4060 Ti Ventus 2x Black 16G Oc 16GB Gddr6 Fiyatı
İlgili tarihte ben de 24 bin tl ye almıştım.
-
Hepsiburada'da sıfırını 21bin civarına satıyorlar. İkinci el bir kart için yüksek hocam. (Düzeltme: 1:1 aynısı diil alt modeli. Not: Uyku sersemliği :) )
SIFIR LİNK
McM tarafından 21/Tem/25 10:44 tarihinde düzenlenmiştir -
Kullandığınız ürünü sıfırından pahalıya satıyorsunuz.
https://amzn.eu/d/0s8Sw8W
-
Catapat bunu yazdı
Kullandığınız ürünü sıfırından pahalıya satıyorsunuz.
https://amzn.eu/d/0s8Sw8W
ben aldığım link üzerinden satış fiyatına bakmıştım .
Bu durumda satış fiyatım 20.000TL
-
bende bi 5080 almak istiyorum ama gozume pahali geliyor amk. O para edermi gercekten diye dusunuyorum.
-
rakkoc bunu yazdı
bende bi 5080 almak istiyorum ama gozume pahali geliyor amk. O para edermi gercekten diye dusunuyorum.
https://gpu.userbenchmark.com/Compare/Nvidia-RTX-5080-vs-Nvidia-RTX-4080/4179vs4138
bleeding edge islerde calismiyorsan (en baba computing powa bende olsun?) cok da luzumlu degil gibi benchlere gore?
-
end bunu yazdırakkoc bunu yazdı
bende bi 5080 almak istiyorum ama gozume pahali geliyor amk. O para edermi gercekten diye dusunuyorum.
https://gpu.userbenchmark.com/Compare/Nvidia-RTX-5080-vs-Nvidia-RTX-4080/4179vs4138
bleeding edge islerde calismiyorsan (en baba computing powa bende olsun?) cok da luzumlu degil gibi benchlere gore?
Her g[n 20-30 gb log uretiyorum bro. belli zamanlarda da musterilerimden yavaslik - sistemde sorun var gibi donusler aliyorum. Bu tarz bi makine koyup loglari deepseek e taratip, hata olan sorun olan anlarda bu RAG ettigim datadan bir benzerlik yakalatip hizli aksiyon alayim diye istiyorum.
-
rakkoc bunu yazdıend bunu yazdırakkoc bunu yazdı
bende bi 5080 almak istiyorum ama gozume pahali geliyor amk. O para edermi gercekten diye dusunuyorum.
https://gpu.userbenchmark.com/Compare/Nvidia-RTX-5080-vs-Nvidia-RTX-4080/4179vs4138
bleeding edge islerde calismiyorsan (en baba computing powa bende olsun?) cok da luzumlu degil gibi benchlere gore?
Her g[n 20-30 gb log uretiyorum bro. belli zamanlarda da musterilerimden yavaslik - sistemde sorun var gibi donusler aliyorum. Bu tarz bi makine koyup loglari deepseek e taratip, hata olan sorun olan anlarda bu RAG ettigim datadan bir benzerlik yakalatip hizli aksiyon alayim diye istiyorum.
Karta para vermeden evvel pratikte nelere kadir olduğunu görmek için kiralamayı deneyebilirsin, baktın umduğunu sağlıyor; satın alirsin.

Patatesin konusunu baltalamak olmasın, kart oyun oynamak için oldukça iyi arkadaşlar.
end tarafından 22/Tem/25 09:59 tarihinde düzenlenmiştir
