Satılık GM Discovery 1 16GB
-
merhaba
yeni telefon aldığımız için satılır bir discovery var elimde. isteyen müride istanbul ya da ankarada elden verebilirim.
aletin bir sorunu yok, hep ekran jelatiniyle kullanıldı. resimlerini çekmek için jelatini çıkardım (altında çizik vs varmı diye bakayım dedim)
fiyat konusunda sahibinden de 250 ye falan koymuşlar ortalama. almak isteyenler teklif yapabilir.
resimler : http://imgur.com/a/O6m5i
edit: imgur dns siz açılmıyormuş , baska siteye attım :
nurulmac11 tarafından 14/Mar/17 20:23 tarihinde düzenlenmiştir -
bende resim bu şekilde oluyor

-
joe hocam dns gir : /
-
koray bunu yazdı
joe hocam dns gir : /
eyw hacı :D dns girince de mebde girmiyodu. kafam dönüyor artık dnsli miyim değil miyim diye :)
edit: yahu biri alsın şunu.
yoksa kobay yapmak için dayanamıcam alıcam cihaz temiz sanki.
joe_black tarafından 14/Mar/17 22:08 tarihinde düzenlenmiştir -
up !
-
PM
