

Satılık İphone 6 Plus Gold (Ankara Elden) Fiyat Güncellendi
-
https://drive.google.com/open?id=0B7qrwqaEoJrZcUNYclNuMmZOOGhtOERCREs2THRSSHE1VmZv
https://drive.google.com/open?id=0B7qrwqaEoJrZWm5MWFU2OE9xd3N3cm1KSjB1ZUNBS1o4V2VN
https://drive.google.com/open?id=0B7qrwqaEoJrZdG5zZVBsU2VlNF8yZXZnZTRyQmlKMVVyckJv
https://drive.google.com/open?id=0B7qrwqaEoJrZTXNTQ2M0enJ1WHlDZVdYbC04UEl2YmlEMm5n
Telefon bana ait değildir. Ama her tülü kefilim. Turkcell den alındı. Yeni model için satıyor arkadaş. Satış Ankara'da elden olacaktır. Yakın zamanda bir İphone dolandırıcılığı yaşadığımız için bu yöntem dışı satış olmayacaktır. Cihaz 16 GB gold versiyondur. Yanlış hatırlamıyorsam 1 kılcak çiziği var başka bir sıkıntısı yok.
Fiyat: 2350 Türk lirası (TBT için güncellendi, son fiyattır.)
İlgilenen arkadaşlar bana pm yoluyla ulaşın, iletişim bilgilerini size vereceğim. Teşekkürler.
PathfindeR00 tarafından 15/Eki/15 18:55 tarihinde düzenlenmiştir -
hocam resimlere public erişimi vermen lazım. Şuan resimler görünmüyor linkte. Request çıkıyor.
-
Yazilimci bunu yazdı
hocam resimlere public erişimi vermen lazım. Şuan resimler görünmüyor linkte. Request çıkıyor.
İlk defa kullandım dur deneyeyim hemen :))
Edit: Herkesle paylaşılabilir yapabildim sanıyorum.
PathfindeR00 tarafından 15/Eki/15 17:00 tarihinde düzenlenmiştir -
Hayırlı satışlar... garantisi ne kadar daha var. ve fiyat son oluru bu ise tahribat ailesine fazla bence.
bide iphone dolandırcılıgı demişsin söyle de bizde bilelim.
-
4s takar olur mu :)
şaka bir yana hayırlı satışlar
-
AmoR bunu yazdı
Hayırlı satışlar... garantisi ne kadar daha var. ve fiyat son oluru bu ise tahribat ailesine fazla bence.
bide iphone dolandırcılıgı demişsin söyle de bizde bilelim.
14 ay daha garantisi var. Tahribat için 50 lira daha indirttim arkadaşa. (yani bnm için indirdi o ama neyse :D :D )
Bir arkadaşımızın aynı telefonunu el çabukluğuyla çin olanla değiştirmiş elaman. Bizimkide malum ağzı açık eve gelinceye kadar telefonu açıp bakmamış. Biz elden "al gülüm ver glülüm" yapıcaz yani :)
-
:D seni şimdi hatırladım minecrafta evini yakmiştim :D seni seni
-
AmoR bunu yazdı
:D seni şimdi hatırladım minecrafta evini yakmiştim :D seni seni
Hacım karıştırıyon. Ben tahtadan ev yapmam. Yaptıysamda yakanı yakmışımdır yani :D
-
up..