Satılık İphone X 64 Gb
-
https://www.hizliresim.com/t1i5ow9
https://www.hizliresim.com/g8xz6eq
https://www.hizliresim.com/b43n1al
https://www.hizliresim.com/mjlo9f2
https://www.hizliresim.com/c4ufl8m
https://www.hizliresim.com/j8k22jw
https://www.hizliresim.com/na5hj7a
https://www.hizliresim.com/2omnjou
istanbul içi elden teslim edebiliriz
arka ekran değişti face id çalışmıyor ahize cızırtılı geliyor onun da değişmesi gerekiyor batarya deji batarya ile değişti pil sağlığı %100
cihaz arkadaşımın cihazı ikimizin de fiyat hakkında çok bilgisi yok tekliflere göre değerlendirme yapacağız
-
Face ID çalışmıyorsa ekranda değişmiş olmalı. Ekranın orjinal olduğuna emin misin ?
-
mkyb bunu yazdı
Face ID çalışmıyorsa ekranda değişmiş olmalı. Ekranın orjinal olduğuna emin misin ?
eminim hocam sanırım arka ekranı çıkarırken bozmuşlar face ID yi
-
Onu beceren yiğidi tanımak isterim. :D Arka camı normalde lazerle yakarak çıkartıyorlar. Apple olurda cam kırılırsa ele batmasın diye çok sağlam yapıştırmış. Öyle bıçakla kazıyarak çıkarmak imkansız.
https://www.youtube.com/watch?v=AjuAIBYW56o
mkyb tarafından 14/Mar/22 23:17 tarihinde düzenlenmiştir -
SaviorAngel bunu yazdımkyb bunu yazdı
Face ID çalışmıyorsa ekranda değişmiş olmalı. Ekranın orjinal olduğuna emin misin ?
eminim hocam sanırım arka ekranı çıkarırken bozmuşlar face ID yi
:))) sen bir daha görüş arkadaşınla hüseyin.
-
DevilKingtr bunu yazdıSaviorAngel bunu yazdımkyb bunu yazdı
Face ID çalışmıyorsa ekranda değişmiş olmalı. Ekranın orjinal olduğuna emin misin ?
eminim hocam sanırım arka ekranı çıkarırken bozmuşlar face ID yi
:))) sen bir daha görüş arkadaşınla hüseyin.
Abi görüştüm tekrar kendisiyle telefonun arka ekranı değişti kendisi sanırım 2. El almış ama aldığında face is çalışıyormuş belki götürdüğü adam ekranı değiştirdi bilmiyorum o kadar çok detayı zaten piyasada ne kadarsa çok daha ucuza vericem
-
X, Apple'ın ilk Oled ekranlı telefonu olduğu için orijinal ekranda bile sorun çıkaran bir telefon. O yüzden millet ucuz olsun diye Oled yerine LCD ekran taktırıyor.
-
Bu arada PC'ye geçince gördüm. Çelik kasa olduğu için bu telefonda kılıfla kasa arasına giren tozlar çabuk çiziyor. Ancak önemli değil. Çelik için pasta var onlardan alıp güzelce yedirin sıfır gibi olur.
Dikkat sadece çelik kasa iPhonelara olur. Tutupta aliminyum kasaya yapmayın telefonun ağzına sıçarsınız.
-
SaviorAngel bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdıSaviorAngel bunu yazdımkyb bunu yazdı
Face ID çalışmıyorsa ekranda değişmiş olmalı. Ekranın orjinal olduğuna emin misin ?
eminim hocam sanırım arka ekranı çıkarırken bozmuşlar face ID yi
:))) sen bir daha görüş arkadaşınla hüseyin.
Abi görüştüm tekrar kendisiyle telefonun arka ekranı değişti kendisi sanırım 2. El almış ama aldığında face is çalışıyormuş belki götürdüğü adam ekranı değiştirdi bilmiyorum o kadar çok detayı zaten piyasada ne kadarsa çok daha ucuza vericem
Olur fiyatı nedir ?
-
efsane_212 bunu yazdıSaviorAngel bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdıSaviorAngel bunu yazdımkyb bunu yazdı
Face ID çalışmıyorsa ekranda değişmiş olmalı. Ekranın orjinal olduğuna emin misin ?
eminim hocam sanırım arka ekranı çıkarırken bozmuşlar face ID yi
:))) sen bir daha görüş arkadaşınla hüseyin.
Abi görüştüm tekrar kendisiyle telefonun arka ekranı değişti kendisi sanırım 2. El almış ama aldığında face is çalışıyormuş belki götürdüğü adam ekranı değiştirdi bilmiyorum o kadar çok detayı zaten piyasada ne kadarsa çok daha ucuza vericem
Olur fiyatı nedir ?
3k oluru bence
-
Kernel_Panic bunu yazdıefsane_212 bunu yazdıSaviorAngel bunu yazdıDevilKingtr bunu yazdıSaviorAngel bunu yazdımkyb bunu yazdı
Face ID çalışmıyorsa ekranda değişmiş olmalı. Ekranın orjinal olduğuna emin misin ?
eminim hocam sanırım arka ekranı çıkarırken bozmuşlar face ID yi
:))) sen bir daha görüş arkadaşınla hüseyin.
Abi görüştüm tekrar kendisiyle telefonun arka ekranı değişti kendisi sanırım 2. El almış ama aldığında face is çalışıyormuş belki götürdüğü adam ekranı değiştirdi bilmiyorum o kadar çok detayı zaten piyasada ne kadarsa çok daha ucuza vericem
Olur fiyatı nedir ?
3k oluru bence
