Satılık İşlemci Ve Ekran Kartı?
-
arkdaşlar fiyat bilgisi istiyorum esasında satılmıcak fakat amd 4400 dual cure çift çekirdek 2.3 ghz için 2. el gittigidiyorda ne kadara verilir. bu günki pc i abi satarsın onu aynı gün alıcısı çıkar dedi.
birde olası durumda ekran kartınıda yenilemeyi düşünüyorum.
elimde zodak mı ne 9500gt ekran kartı var onu alalı 1 yıl oldu kutusu filan duruyo vatandan aldım yanlmazsam 2 yıl da garantisi vardır. onun tahmini 2.el fiyat aralığı nedir?
-
-
Jubei bunu yazdı:
-----------------------------
İşlemci : 45 TL
http://forum.donanimhaber.com/m_51779363/tm.htm
E.Kartı : 60 TL
http://forum.donanimhaber.com/m_52331059/mpage_1/f_/key_zotac%2C9500gt//tm.htm#52331059
-----------------------------hımm benim ekran kartı paylaşımsız 1000 diye biliyorum ama yanlışım olabilir emin değilim.
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
Jubei bunu yazdı:
-----------------------------
İşlemci : 45 TL
http://forum.donanimhaber.com/m_51779363/tm.htm
E.Kartı : 60 TL
http://forum.donanimhaber.com/m_52331059/mpage_1/f_/key_zotac%2C9500gt//tm.htm#52331059
-----------------------------hımm benim ekran kartı paylaşımsız 1000 diye biliyorum ama yanlışım olabilir emin değilim.
-----------------------------
Ekran kartın bumu ?
ZOTAC 9500GT GDDR2 1GB 128BIT EKRAN KARTI
http://www.vatanbilgisayar.com/zotac-zt-95tek2m-fsl-9500gt-gddr2-1gb-128bit-ekran-karti/productdetails.aspx?I_ID=34915
eğer vatan bilgisayar link,indeki ise ilk verdiğim 2.el satılık ilanındaki ekran kartı ile aynı ekran kartıdır.
http://forum.donanimhaber.com/m_52331059/mpage_1/f_/key_zotac%2C9500gt//tm.htm#52331059 -
ewt dostum vatan computer daki link benimki 1gb olan
-
satan olursa banada bi işlemci lazım :D
-
A_REX bunu yazdı:
-----------------------------
satan olursa banada bi işlemci lazım :D
-----------------------------benim işşlemci yarından itaberen boşta düşünürsen?
aslınds atılmıyacaktı fakat evdeki eskipc çok eskiymiş ona olmuyor işlemcim.
-
patates bunu yazdı:
-----------------------------
A_REX bunu yazdı:
-----------------------------
satan olursa banada bi işlemci lazım :D
-----------------------------benim işşlemci yarından itaberen boşta düşünürsen?
aslınds atılmıyacaktı fakat evdeki eskipc çok eskiymiş ona olmuyor işlemcim.
-----------------------------teknik hata dostum :D senin işlemci amd miş :D
çOK ÖZÜR :D
-
ne demek sorun yok
