Satılık Lcd

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biyotbt
    Biyotbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2008
    Erkek
    arkadaşlar benim onceki konuşarıma bakarsanız paramı alamadığım biri vardı. geçen gün gidip evkurdan taksitle lcd aldırdım borcum olduğu için satmak istiyorum. fatura alan kişi üzerine ve bu kişi kiracım. 2750 liraya 12 taksit aldığımız ürünü kutusunu dahi açmadan direkt satmak istiyorum. fiyatı peşin evkurda 2530. ben 2250 e nakit vereceğim. tam modelini bilmiyorum ama pazartesi elime geçecek. onceden haber vereyim dedim. ürün samsung lcd. 102 ekran. dokunmatik paneli var. düşük tüketim falan. yanında temizleme bezi, hdmı kabloları spreyi falan mevcud. lcd de hdmı çıkışı vga çıkışı usb çıkışı falan var. parayı kurtarmak için en pahalı ve en iyisini aldım haberiniz olsun. zaten full hd. 1080 falan. isteyen olursa burdan irtibata geçelim pm atsın

    kendim hakkında daha fazla bilgi de
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek
    Kımsenın alacağını sanmam hacı  çoook para :)

    Yakında Güncelenecektır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Biyotbt
    Biyotbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2008
    Erkek
    ürün iyi ama bilmiyorum alan olmazsa kurarım eve bağların laptopa pes oynarım aq

    kendim hakkında daha fazla bilgi de
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek
    marka model ogren bakalim bizde bi.

    SYL 184
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    102 ekran Samsung demis ne markası 40' lcd iste.2000 liradan asagı degil yaramaz.buyuk panellerde guney koreliler bilmiyorum sansina.aksine buyuk panellerde japonlar daha uygun.samsung aldim hemen verdim sony ile arasinda fark var diyorum urun sorumlusuna ben daha fazla renk ve konstrast arıyorum diye hemen samsung ve lg veriyo.ögrendim programla kart unitesi sisiyormus vs.sony aldim 30000/1 samsung 50000/1 aynı ekran ama mesele o dedigim olayda.sony deki parca ile samsung dakini görünce aklim kesin kanat getirdi.ayni ayarda panel mi istiyorsun philips lerde guzeldir.işlemcili ekran var.denk hemen hemen.

    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jayde
    jayde's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    evkurun peşin fiyatı zaten pahalı dostum.sen onu 2 milyardan yukarıya satamassın.modeli verirsen sana piyasaki en ucuz saan yeri ve fiyatı vereyim
Toplam Hit: 945 Toplam Mesaj: 6