Satılık Lcd
-
arkadaşlar benim onceki konuşarıma bakarsanız paramı alamadığım biri vardı. geçen gün gidip evkurdan taksitle lcd aldırdım borcum olduğu için satmak istiyorum. fatura alan kişi üzerine ve bu kişi kiracım. 2750 liraya 12 taksit aldığımız ürünü kutusunu dahi açmadan direkt satmak istiyorum. fiyatı peşin evkurda 2530. ben 2250 e nakit vereceğim. tam modelini bilmiyorum ama pazartesi elime geçecek. onceden haber vereyim dedim. ürün samsung lcd. 102 ekran. dokunmatik paneli var. düşük tüketim falan. yanında temizleme bezi, hdmı kabloları spreyi falan mevcud. lcd de hdmı çıkışı vga çıkışı usb çıkışı falan var. parayı kurtarmak için en pahalı ve en iyisini aldım haberiniz olsun. zaten full hd. 1080 falan. isteyen olursa burdan irtibata geçelim pm atsın
-
Kımsenın alacağını sanmam hacı çoook para :)
-
ürün iyi ama bilmiyorum alan olmazsa kurarım eve bağların laptopa pes oynarım aq
-
marka model ogren bakalim bizde bi.
-
102 ekran Samsung demis ne markası 40' lcd iste.2000 liradan asagı degil yaramaz.buyuk panellerde guney koreliler bilmiyorum sansina.aksine buyuk panellerde japonlar daha uygun.samsung aldim hemen verdim sony ile arasinda fark var diyorum urun sorumlusuna ben daha fazla renk ve konstrast arıyorum diye hemen samsung ve lg veriyo.ögrendim programla kart unitesi sisiyormus vs.sony aldim 30000/1 samsung 50000/1 aynı ekran ama mesele o dedigim olayda.sony deki parca ile samsung dakini görünce aklim kesin kanat getirdi.ayni ayarda panel mi istiyorsun philips lerde guzeldir.işlemcili ekran var.denk hemen hemen.
-
evkurun peşin fiyatı zaten pahalı dostum.sen onu 2 milyardan yukarıya satamassın.modeli verirsen sana piyasaki en ucuz saan yeri ve fiyatı vereyim
Toplam Hit: 945 Toplam Mesaj: 6
