folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hesaplar / Üyelikler
linefolder Satılık Rapidshare Premium



Satılık Rapidshare Premium

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    Gece bir anlık gaza gelerek 1 aylık rapid pre aldım.Ama şimdi pişman oldum.download hastalığım başgöstermeye başladı:) henüz 2 download yaptım.aldığım fiyata veriyorum.15 yetale ödeme hesaba havale olarak yapılacaktır.hesap bilgisi;

    ORTAKLAR CADDESİ: 357-6680487

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    valla kusura bakma ama hocam kimse aynı paraya alacağını sanmam.. Sen sanırm bir arsa almışsın aldığın paraya satıyorum mantığıyla hareket ediyorsun :) 15 ytl yi 10 a falan indirirsen belki talip çıkar onun dışında kimsenin alacağını sanmam...

    Not: yanlış anlama, kötü niyetim yoktu.. hem konuyu aktif tutmak hemde bir şeyleri söylemek istedim


    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    hacı benim var da uzatma lazım uzatma olsaydı alırdım

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    🧿
    BlackApple
    BlackApple's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    hocam kimse aynı parayla almaz çünkü gece almışsın kaldı 29 gün
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    matrakboys bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam kimse aynı parayla almaz çünkü gece almışsın kaldı 29 gün
    -----------------------------
    + havale ücreti var :|

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek
    bırakın aynı parayı pre 7€ zaten oda 12 lira yapıyo sen kullanılmıs hesaba 15 lira istiyon :D ehuhe  hadi hayırlısı ne diyim belki 7-8 e musteri bulursun
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Triumph
    Triumph's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2004
    Erkek

    aynı fiyata vermemin nedeni internet bankacılığı,paypal'la uğraşmak,ingilizce bilmeyen veya güven gibi konularda bilgisi olmayan veya tereddütü olan bir çok internet kullanıcısı olduğu içindir.hani arsa örneği biraz tırt olmuş.

    ayrıca 29 gün 30 gün muhabbetide yanlış.sonuçta gün gün kota olayı var.istersen 25 günde sana verilen kotayı kullanabilirsin.şöyle ki bildiğim kadarıyla günlük bir kota yok var ama 30 güne böldüğünde 5 gb gibi bişi düşüyor.sen istersen 20 gün kullanma 20*5 gb = 100 gb'ını son 10 gün kala kullan. eğer dünden yapmadığın download varsa ertesi gün o 5,10 gb herneyse kullanabiliyosun

    Swat hiç kimsenin yazdığına değilde senin yazdığına bozuldum.yalan mı söylüyoruz arkadaşım inanmıyorsan ekstreye bak

    NUMARALI KART YTL EKSTRE BİLGİLERİ
    İŞLEM TARİHİ DÖNEM İÇİ İŞLEMLER PUAN TUTAR
    03.06.2008 İnternet Ödeme     14,00+
    03.06.2008 PAYPAL *RAPIDSHARE 4029357733 11,27 14,80-

     Üstelik direkt rapidshare'ın offical sitesinden aldım hani rapidesharepremiumtr.com'dan alsam eyvallah haklı olabilirsin derim.İstersen kendi sitesinden fiyatlara bakabilirsin http://rapidshare.com/premium2.html senin dediğin 3 günlük olabilir.benimkisi 1 aylık

    Ayrıca neyin havale ücreti anlamadım.İnternet eftsi veya aynı bakadan eft yaptın mı havale ücreti diye bişey yok.Somut bir ürün yok ki ortada.neyse arkadaşlar yinede düşünceleriniz yardımlarınız için teşekkür ederim

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek

    ben sen yalan soyluyosun demedim..Resmi siteden almamıssındır diye dusundum bazı siteler 18 e bile satıyo..

Toplam Hit: 2380 Toplam Mesaj: 8