Satılık Suzuki Swift 2001 1.3 GLX
-
merhabalar. nakit ihtiyacım için 6 senelik aracımı satıyorum. sahibinden ilanı süresi doldu tekrar açmayacağım o yüzden fotoğrafları buraya koyuyorum arkadaşlar.
arıza olarak, aracın su deposundan su taşırıyor, sanayiye götürdüm, motordan gelen su kablosu hava üflüyor o yüzden taşıyor, silindir contasını değiştirmek gerek dediler.
onun dışında benzin göstergesi çalışmıyor.
bu ikisi dışında arızası yok ama triger kayışı 6 senedir değişmedi ve güneş lekeleri var araçta. kaportada birkaç yerde küçük çatlama dökülmeler var.
kliması aktif çalışıyor ve muayenesi bu hafta yapıldı.
fiyat 140.000 TL , TBT Özel fiyatı 120.000 TL, araç mersin'de.
not: araç benzin+lpg dir. 100 km de 6-7 lt yakar. bir bakımdan geçirirseniz tüpte 5 lt ye kadar düşebilir tahminim.
not: tbt özel fiyat ekledim.
fotolar:
link
Naacal tarafından 30/Tem/25 10:28 tarihinde düzenlenmiştir
2.link -
link açılmıyor
-
LynXMaSTeR bunu yazdı
link açılmıyor
bende açılıyor hocam?
-
Naacal bunu yazdıLynXMaSTeR bunu yazdı
link açılmıyor
bende açılıyor hocam?
Siteye vpn ile giriliyor. Vpnsiz açılmadı bendede.
-
link açılmıyor
-
link güncelledim.
-
güncel
