folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hukuk & Muhasebe & Sigorta Soru - Cevap
linefolder Savcılık İddanemesi Tarafıma Ulaştı



Savcılık İddanemesi Tarafıma Ulaştı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Sayın savcımız suriyeli vatandaşlarımızın hakkını canla başla korumaya devam ediyorlar, savcılık iddanamesi tarafıma ulaştı, olayla yakından uzaktan alakam yok ama sayın savcı olayı iyice çözmüş ve kararı vermiş, :) 

    İlk konu,

    http://www.tahribat.com/Forum-Birisi-Plakami-Sikayet-Etmis-Mahkemelik-Olduk-188524/

    Savcılık iddanamesi,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blood_rhyme
    blood_rhyme's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    E savcının görevi idda makamlığı, bişey çıkmaz ki bundan


    EY YARALI KÜKREYEN ASLAN, SENİN GEZDİĞİN GÜZEL SAHRALAR ZULMÜN KÖPEKLERİNE KALDI, ARTIK GAFLET UYKUSUNDAN UYAN ! ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hayalet Avcısı
    TaRuZ
    TaRuZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Kasım/2003
    Erkek

    Savcıların umurunda olmaz genelde. Dosyayı dahi incelemezler iş yükünden ya da keyfi olarak. Benden çıksın, hakim versin kararı mantığı ile hareket ederler. O yüzden elindeki bütün delilleri sun mahkemeye. Artık kamera kaydı falan varsa adamlara sor. Olay yerini gören mobese, işyeri kamerası var mı bak. İş yerlerinden iste verirlerse sun vermezlerse mahkemede iş yeri ismini ve adresini vererek alınmasını iste.

     

    Hakaret noktası soyut iddiadan ibaret olduğu için birşey çıkmaz ama aynayı senin kırmadığını kamera kayıtları ile ispatlayabilirsin. Ya da olay günü resmi şekilde çalıştığın, hastanede olduğu vs. yani orada olmanın resmen imkansız olduğunu ispatlaman lazım. Aslında sana düşmez, delil olmazsa delil yetersizliğinden beraat etmen lazım ama artık mahkemeye dahi güven olmuyor.


    Errare Humanum Est
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    Hocam bu senin kaçıncı vukuatın yahu :D

    Neyse sana bildiklerimi aktarmak isterim.

    1.si hukukta olumsuzu kanıtlayamazsın.

    2.si savcılık üstüne atılı suçların işlenmiş olduğu anlaşılmış denmiş o yüzden senden ispat isteyebilirler.

    3.sü küfür konusunda bir şey çıkacağını sanmıyorum.

    4.sü bu kadar mahkemeyle haşir neşir olman ileride önemli bir davada hakimin takdir yetkisinin senin aleyhine kullanımı ile sonuçlanabilir hocam

    ayrıca doktor raporu varmış ne olduda rapor aldı ki.yaralama yoksa ne için aldı ?

    rapidhacker550 tarafından 25/Oca/14 12:50 tarihinde düzenlenmiştir

    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Hiç bir şeyden haberim yok adamı dövmüşler kaçmışlar adam da benim aracın plakasını vermiş karakolda yüzleştirildik şikayete den kişi bu değüil dediği halde olay mahkemeye intikal ediyor, :) ayrıca hakim benim devam eden veyahut bitmiş olan davalarımı görebilirmi,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Hiç bir şeyden haberim yok adamı dövmüşler kaçmışlar adam da benim aracın plakasını vermiş karakolda yüzleştirildik şikayete den kişi bu değüil dediği halde olay mahkemeye intikal ediyor, :) ayrıca hakim benim devam eden veyahut bitmiş olan davalarımı görebilirmi,

    Görür niye göremesin.Ancak benim kanaatim görmemesi gerekir.İleride böyle şeyler benim kararımı etkiler o yüzden o sistem kapanmalı diye düşünüyorum.

    Senin elemanların çarpmışsa kavga etmişse sen "kusursuz sorumlu"olursun.Hata ihmal tedbirsizlikle sana bağlar hakim en fazla.Ama olayda sen varsan kusurlu sorumluluk olur


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    uyapta ne kadar dosyan varsa hakim bunları görebilir.

    o yüzden zaten iddanamede delil kısmına adli sicil kaydını da koymuşlar.

    hayatın olağan akışına göre bir kişi darp raporu alıp birisinden şikayetçi olursa o adam yargılanır.

    darp raporuna göre de tahminim adamda kırıklı yaralanma var o yüzden dava asliye cezaya açılmış.

    yani adam hakime bu adam beni dövmedi demeye devam ederse yırtarsın.

    şuan almış olduğun bi ceza yok yargılanıcaksın sadece beraat edersin suçsuzsan.

     


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
Toplam Hit: 1238 Toplam Mesaj: 7