Savcıya Bak Savcıya! Nelerde Söylermiş
-
http://www.youtube.com/watch?v=43XhBSZfZyk
bu savcı resmen ben pkk lıyım diyor acilen adalet bakanlığı görevden alması gerekir. küfürler bitmiyor kayıtta.
beyler milliyetçiliğimizi kaybediyoruz. milliyetçi olmassak gelen vurur giden vurur. bi bakıma hala uyuyoruz. uyuyoruz uyuyoruz .
eğer milliyetçi olsaydık adam gibi o savcılar valileri görevlerinden aldırırdık. ama yok. herkes banane taraftarı.
-
adam birazcık yerinde konuşmuş, eğer yanlış anlamadıysam dediklerini. PKK ile ne alakası var adamın, diyarbakıra girsem mum gibi ederim diyor orayı daha ne desin
-
ahah helal olsun süper söylüyo xD, mayrip anlamadım milliyetçilikle ne alaka?başbakana küfretmiş Türklüğe değil başbakan Türkiyelilik dedi diye başbakana sövmüş bu adama sen neden tepki göstermedn başbakan Türkiyelilik derken başbakan?
Adam pkk leşleri diyor
---
Diğer konu görüntü yok,sadece ses kaçınız duydu bu adamın sesini?saçma sapan konuşmayın.ama güzel söylemiş -
adam kendi ipini cekmiş eger dogruysa bu sözler :|
-
diyarbakir valisi ne diyor orda : bizim dhkp-cli çocuklar gibi diyor ve üstüne kahkaha atıyor değilmi burdan anlamamız gerekirdi.
başbakana küfretmesi beni ilgilendirmez. ona bakarsan fabrikada dolabımın yanındaki adam hergün küfrediyor. hergün !!!
milliyetçilik derken: ülkemiz için yanlış yapılan birşeyler oldumu milletçe toplanmayı bilmeliyiz.
-
mayrip bunu yazdı:
-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=43XhBSZfZyk
bu savcı resmen ben pkk lıyım diyor acilen adalet bakanlığı görevden alması gerekir. küfürler bitmiyor kayıtta.
beyler milliyetçiliğimizi kaybediyoruz. milliyetçi olmassak gelen vurur giden vurur. bi bakıma hala uyuyoruz. uyuyoruz uyuyoruz .
eğer milliyetçi olsaydık adam gibi o savcılar valileri görevlerinden aldırırdık. ama yok. herkes banane taraftarı.
----------------------------Bence kaydı tekrar dinleyip zaruri editlemeleri yap hocam
