Sayfa Açamıyorum!
-
arkdaşlar nette bir sıkıntı var ama muhtemelen pc den kaynaklanıyor arada bir runtime eror 10051 diye bir uyarı alıyorum msne girmiyo internetin bağlı olduğundan emin olun diyor. hata testi yap dediğimde bağlantı noktalarında ünlem görüyorum.
bunun haricinde doğru düzgün hiç bir siteye girmiyor. tahribat şak diye açılıyor. anlamadım.
youtube a giriyor vidyolar link olarak gözüküyor foroları gözükmüyor. tıkladığımda açılmıyor
-
Sanırım sorun benzer. Buradakileri de bir dene istersen
http://www.tahribat.com/Forum-Google-Haric-Diger-Sitelere-Girmiyor-126923/
Toplam Hit: 479 Toplam Mesaj: 2
