

Sayfa Numaraları Üstte De Olsa Nasıl Olur?
-
Mesela bir konu takip ediyoruz son sayfaya gitmek istiyoruz yada ne bilim bi kaç sayfa arasında bir şeye bakıyoruz. Taaaaa en alta inip sayfa değiştirmek yerine o yukarda ki Yeni konu ve Cevapla butonlarının altında da sayfa numaraları olsa da oradan tıklayıp değiştirsek olmaz mı :) Yani tamam çok önemli bir şey değil bu ama bazı anlarda zaman kazandırabiliyor yada kolaylık sağlayabiliyor.
Saygı ve sevgilerimle :)
-
böyle bir konuda daha önceden açılmıştı bir eklentiyle iş çözülmüştü galiba
-
Gereksiz bir işlem, zaten üstte çok fazla yer yok. Klavyede "End" tuşu bu gibi durumlarda işene yarar...
-
ufak tefek şeylere takılmamak lazım üstte olmuış akltta olmuş ne fark eder. gereksiz bencede.
-
valla rene versin yetki metki al düzenle desin ben yer bulurumda :) neyse üstüme düşmez öyle bi üstad varken :) tamam çok gerekli değil bende biliyorum ama bazı durumlarda gerçekten çok işe yarıyor. hem bir çok kişide end tuşu ne işe yarar home tuşu ne işe yarar page up page down ne işe yarar pek bilmez ki be hocam :) maksat sitenin kullanışını kolaylaştırmak
-
media_center bunu yazdı:
-----------------------------
böyle bir konuda daha önceden açılmıştı bir eklentiyle iş çözülmüştü galiba
-----------------------------Hocam o dediğin eklenti sayfaların otomatik olarak alt alta gelmesi (Autopagerize) ise hala aktif değil sanırım :|
-
her 3 ayda 1 bu konu açılır
hatta benim de açmışlığım vardır
lakin tasarıma uymadığı sebebiyle teknik imkanlar el vermiyormuş
sırf üstte numara olsun diye de bir sürü şeyi değiştirmez kimse ki değiştirilmemeli de :W
benim gibi bir eliniz end ve/veya pagedown tuşunda olsun tıklayıp basarsınız
-
firefoxta bunun için eklenti var forumda paylaşılmıştı arat bulursun
-
http://www.tahribat.com/Forum-Tbt-Sayfalama-0-1-103150/