Sayfalamada Bi Sorun
-
arkadaşlar benım sorunum şu;
Hangi sayfadaysam alt kısımda sayfalama linklerimde o sayfa link almasın [1] şeklinde kalın yazı olarak çıksın istiorum..direk default.asp yi calıstırınca zaten bu sekilde cıkıyor ama sayfa 2 ye geçtiğimde veya 3 e geçtiğimde bütün sayfalar link halinde.. hangi sayfadaysam o sayfa link almaması gerekiyo.. ama diger sayfalara geçince tüm sayfalar link halinde.. sayfalama kodlarım aşşada.. arada döngüye soktugum alanın kodlarını hiç yazmadım kalabalık olmasın diye
----------------
default.asp
---------------
<%set bloglar = server.createobject("adodb.recordset")
sql="select * from Blog order by id desc"
bloglar.open sql,Conn,1,3
%>
<%sayfa=request.querystring("sayfa")%><%
if sayfa="" then
sayfa=1
end if%>
<%
bloglar.pagesize=10
bloglar.absolutepage=sayfa
sayfalama=bloglar.pagecount
for x=1 to bloglar.pagesize
if bloglar.eof then exit for
%>DÖNGÜYE SOKTUGUM LİSTELEME KISMI.....
................
................
<%bloglar.movenext
next%>
<%
for y=1 to sayfalama
if sayfa=y then%>
[<%=y%>]
<%
else
response.write "<a href=?sayfa="&y&">["&y&"]</a>"
end if
next
%> -
sayfa=request.querystring("sayfa")
kısmını
sayfa=cint(request.querystring("sayfa"))
şeklinde değişip denesene bi
-
ADODB.Recordset (0x800A0BB9)
Yanlış türdeki değişkenler kabul edilebilir aralık dışında veya bir başkasıyla çakışan bağımsız değişkenler kullanılıyor.bloglar.absolutepage=sayfa
öyle yapınca bu satırda hata verdi.
-
başka bir kod kullanarak sorunumu hallettim .. herşey için tşkler
---------------------------------------------------------------------------
