Sayfanın Ortasındaki Reklamlar
-
Arkadaşlar bazı sitelerde, forumlarda konun tam üstünde reklamlar geliyor (flash, makromedya vs cinsi ) kapat düğmesi de bulunmuyor, hadi tıklıyorum yine de kaybolmuyor... IE8 ya da operada nasıl kurulunulur bu meretlerden?
-
mozilla rulzzzz :)
adblock
noscript
Toplam Hit: 628 Toplam Mesaj: 2
