Sayfayı Açarken Hata Werio?
-
beyler size bir sorum olacak.reklam olmasın ama www.duman6.org a girerken bende hata werio sayfayı açmıo!dier arkadaşlarda site gayet iyi açılıo ama benim pcde açılmıo yardımcı olrsanız sewinirim.Şimdiden teşekkür ederim
görüntü:http://img242.imageshack.us/img242/5740/duman5ll.jpg -
cookieleri enable et bide ööle dene
-
nasıl yapabilirz peki?
-
http://www.hemenpaylas.com/download/568212/cookieeditorsetup.rar.html
bunla silerbilirsin cookielerini -
dosya için saol ama yükliyip cookieleri sildim gene olmadı:S
-
beyler hiç bileniniz yok mu?çok lzm olmasa sormazdım
-
şimdi redkit
giriyon explorer in ayarlarına ordan güvenlik seviyesini orta ya fln alıyon tüm cookieleri siliyon tekrar dalıyon olmazsa bende bilmiom
Toplam Hit: 817 Toplam Mesaj: 7
