Sayfayı Aşağı Kaydırma Otomatik
-
Müridler siteme online destek script i ekledim ama sicripte şöyle bir sorun var.Yazışmaya başlıyoruz kişiyle sayfa yazdığımız yazılarla dolduğunda ben bişey yazıp kendisine gönderdiğimde sayfa aşağa inmelisi gerekiyor inmeyince yeni gelen yazı altta kalıyor ve görünmüyor sürekli elle kaydırmak gerekiyor.Bunun için ne yapabilirim acaba ?
Buda ekran görüntüsü:http://imageshack.us/photo/my-images/600/screenshot002ui.jpg/
-
css ile yapabilirsin.
O yazıların düştüğü alanı div olarak yapacaksın.
autoflow diyeceksin.
Ve o divi 1 saniyede bir ajax ile yenileteksin bu kadar.
-
SnipeTR bunu yazdı:
-----------------------------css ile yapabilirsin.
O yazıların düştüğü alanı div olarak yapacaksın.
autoflow diyeceksin.
Ve o divi 1 saniyede bir ajax ile yenileteksin bu kadar.
-----------------------------çok kasmaz mı bu 1 saniyede bir olayı bide o ajax kodu elinde varmı acaba
-
up
yada bu duruma alternatif olarak ne yapılabilir.
