folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Sayıyla Kendine Gelmek



Sayıyla Kendine Gelmek

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ecstatic_60
    ecstatic_60's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek
      

    Can Dündar

    Sayıyla kendine gelmek


    NTV'deki "Neden" programında "Aleviler ve Siyaset"i tartıştık. Açılışta Alevi-Bektaşi Federasyonu Genel Sekreteri Turan Eser'e sordum:
    "Neden her seçim öncesi 'Sünniler ve Siyaset' değil de 'Aleviler ve Siyaset' tartışılır?"
    Eser, rakamlarla yanıtladı bu soruyu...Verdiği rakamlar, tartışmaya yer bırakmayacak kadar net bir tablo sergiliyordu.
    Bu rakamları yorumsuz olarak sizlerle paylaşmak istiyorum:
    * * *
    Türkiye'de kaç okul var?
    67 bin...
    Kaç hastane var?
    1220...
    Kaç sağlık ocağı var:
    6 bin 300...
    Peki kaç cami var?
    85 bin...
    Her 60 bin kişiye 1 hastane düşerken, 350 kişiye 1 cami düşüyor.
    Peki kaç kilise var?
    270...
    Kaç cemevi var?
    100.
    * * *
    Türkiye'de kaç doktor var?
    77 bin...
    Peki kaç din görevlisi var?
    90 bin...
    Türkiye'de her 900 kişiye bir doktor düşerken, her 780 kişiye bir din görevlisi düşüyor.
    Eğitim-Sen'e göre Türkiye'nin 200 bin öğretmen açığı var.
    * * *
    Türkiye'de kaç kütüphane var?
    1435...
    Almanya'da kaç kütüphane var?
    11 bin...
    Türkiye'nin kaç kentinde devlet tiyatrosu var?
    13...
    Kaç kentte kuran kursu var?
    81...
    Bu kursların toplam sayısı kaç?
    3852...
    * * *
    Türkiye'de 1 opera derneği var; 11 bale, 10 heykel, 18 resim, 18 sinema, 38 tiyatro derneği var.
    Peki kaç tane "cami yaptırma derneği" var?
    35 bin...
    * * *
    İçişleri Bakanlığı'nın bütçesi ne kadar?
    783 trilyon...
    Ulaştırma Bakanlığı'nın?
    678 trilyon...
    Bayındırlık ve İskân Bakanlığı'nın?
    677 trilyon...
    Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın?
    632 trilyon...
    Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'nın?
    280 trilyon...
    Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı'nın?
    249 trilyon...
    Çevre ve Orman Bakanlığı'nın?
    404 trilyon...
    Sadece Sünnileri temsil eden Diyanet İşleri Başkanlığı'nın bütçesi ne kadar?
    1.3 katrilyon...
    8 bakanlığın bütçesi kadar...
    22 üniversitenin toplam bütçesine denk...
    * * *
    Diyanet İşleri Başkanlığı bütçesinin yıldan yıla büyümesine bakalım:
    1997'de 66 trilyon.
    1998'de 119...
    1999'da 180...
    2000'de 270...
    2001'de 302...
    2002'de 553...
    2003'te 771...
    2004'te 1 katrilyon...
    2005'te 1 katrilyon...
    2006'da 1,3 katrilyon...
    2007'de 1.7 katrilyon...
    * * *
    Bir ülke, Diyanet'e, bütün üniversitelerine ayırdığı bütçe kadar pay ayırıyor ve bunu son bir yılda ikiye katlıyorsa, doktordan, öğretmenden fazla imam yetiştiriyorsa, hastane değil cami yaptırıyor, kütüphaneden çok Kuran kursu açıyorsa, o ülkenin durup bir daha düşünmesi gerekmez mi?

     

     

    alıntı.. mailime gelmiş paylaşmak istedim

     
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hbgrstyle
    hbgrstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2007
    Erkek

    kardeşim hocam hacım vs ( bunu arkadaşın maile atan arkadaş'A)

    şimdi okullarda şiddet olayları görüyoruz sence bunun  sebebi ne?

    şimdi ben gitsem bi konserveturara yazılsam

    yada medreseye hangisi benim ahlaki geçinmem için daha yeterlidir?

    bence medresedir medresede sadece kuran ı kerim öğretilmiyor (bazılarında)

    kısaca şuan böyle durum ii 

     

     


    iTiNayLa c/p YaPıLıR
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek

    ha burda sanki dini bi ağırlık var demek istiosun ki dinle ilgili şeyler herşeyden fazla şeriat zaten gelmiş ne şeriatından bahsediosun?

    bence sayıya bakacağına başa gelenlere bak tüm topluma mal edilmez bişe .

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hbgrstyle
    hbgrstyle's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2007
    Erkek

    bide  aynı zamanda şeriat=islam

     isterseniz araştırın kuran-ı kerimden


    iTiNayLa c/p YaPıLıR
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dikdatoraa
    dikdatoraa's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    sadece insanları islama düşman yapmaya çalışılan bir konuşma o kadar

    yenilmenin acısını yaşamadan kazanmanın zevkine hiç bir zaman varamazsınız... mağlubiyet son derece motive edicidir dibe vurduğunuzda en tepeden başka gidecek yeriniz kalmaz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    hbgrstyle bunu yazdı:
    -----------------------------

    bide  aynı zamanda şeriat=islam

     isterseniz araştırın kuran-ı kerimden


    -----------------------------

    bilmiorm hoca şimdi yeni bişe desem topic in amacı farklı olcak yapıcamız tartışma farklı olcak ama bende az biraz katılıom o görüşe

    o denen  molla teokratik rejim sembolük iran denen şeriat değil bi kaç anlamlı bi kelime ( kendimize göre )

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    Bunu maiileyen zihniyet acaba bir haftada bir ayda bir yılda yada ömrü-l hayatı boyunca kaç defa kütüphaneye,operaya vs. gitti çok merak ediyorum. Hiç bir meslek bir diğerinden önemli değildir a.Q ne yani doktorluk imamlıktan daha mı önemli yada imamlık doktorluktan.O zaman çöpçülük çok gereksiz bir meslektir mesela kaldırılsın a.Q yada ülkedeki doktor sayısı çöpçüden fazla olsun.. (!)

     Zaten varya asıl bu tarz yazıları piyasaya sürenlerden lkorkacan kardeşim.Asıl şeriatçi,asıl geri kafalı onlar a.Q ! Sktiminin beyinsizleri spamlarla insanları yönetebilceni sabnan zawallı yaratıklar...

    Troubles'll come & they'll pass
Toplam Hit: 695 Toplam Mesaj: 8