Screen Capture + Crack ?
-
Tahribata özel after effects için dersler hazırlıyodum ilk dersim bitti , kullandığım ekran kaydetme programı lisanssız olduğu için videoyu çektikten sonra kayıt etmedi :) o kadarda uğraştım dersi hazırladım , tüm emek boşa gitti :)
kaliteli bi kayıt programı + crack,n, paylaşabilicek varsa derslere yeniden başlıyım :) -
görüntülü paylaşıyosunda hocam video paylaşım sitelerine atma görüntü kalitesini bozar hotfileye felan yükle sunucuya çekem ben onu benim sunucudan verelim
hala daha aytek video da direniyo
-
tmm hocam önce bi program bulalım :)
ders boşa gitmesin bare 2 tane resmini koyim :)
Renk ayarları yapıldıktan sonra ;
-
Camtasia kullan hocam direkt veriyo sana html sayfalarıyla playerla
win 7 kullanıyorsan Camtasia 7 yi indir son sürüm
-
xp kullaniyorum , ustteki resimlerde gorunuyo zaten xp oldugu :)
Camtasia'yı indiriyorum simdi -
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
xp kullaniyorum , ustteki resimlerde gorunuyo zaten xp oldugu :)
Camtasia'yı indiriyorum simdi
-----------------------------bırak hocam camtasia ile falan uğraşma burada en babası var her türlü video formatında çekebiliyorsun hatta çektiğin video yu exe bile yapabiliyorsun
http://hotfile.com/dl/87738622/c25f90e/BB_FlashBack_Pro_2.6.5.rar.html
-
SpermMan bunu yazdı:
-----------------------------
nidafilm bunu yazdı:
-----------------------------
xp kullaniyorum , ustteki resimlerde gorunuyo zaten xp oldugu :)
Camtasia'yı indiriyorum simdi
-----------------------------bırak hocam camtasia ile falan uğraşma burada en babası var her türlü video formatında çekebiliyorsun hatta çektiğin video yu exe bile yapabiliyorsun
http://hotfile.com/dl/87738622/c25f90e/BB_FlashBack_Pro_2.6.5.rar.html
-----------------------------Camtasia iyidir bb flsahback ide kullandım Camtasia daha kaliteli
benim görüşüm..
not: bütün ekran kaydetme programlarını kullandım
