Sdram Sorunu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    bendeki 256 lık sd ram'e ek olarak bi tane arkadaştan aldım 256 lık.Ram özellikleri aynı pc133 mhz ilk başta görmedi rami pc sonra diğer yuvaya taktım gördü neyse ekranda 512 olark çıktı ama windows açılırken pci.sys dosyası yok diye bi hata verdi sonra güvenli modda başlatmak istdim yarıda dondu pc acaba neden kaynaklanıyo bu.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    ram de arızalı kısımlar olabilir (tamamı arızalı demiyorum dikkatini çekerim)

    senin slotlarda toz kıl tüy gibi bişiler olabilir.

    ram arkadaşındayken çalışıyomuydu?

    statik yemiş olabilir mi? 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gafman
    gafman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek

    eski ram le çalışıyor mu pc ?

     

    anakartın destejliyor mu 512 baktın mı ?

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    ikisininde aynı marka olmasına dikkat et. yoksa sistemi çökertebilirsin. sanırım seninki de öyle bişey olmuş.

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    ajan1111 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ikisininde aynı marka olmasına dikkat et. yoksa sistemi çökertebilirsin. sanırım seninki de öyle bişey olmuş.
    -----------------------------

    yok artık le'bron james

    bende 64+128+256=448 mb sd ram var hepsi de farklı marka bi bok olamadı kaç yıldır :S


    Metallica Rules
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    markalar aynı değil, 512 desktekleyip desteklemediğini bilmiyorum, slotlar temiz baştan görmemişti ama bi kaç sefer deneyince gördü bide benim asıl ramin bir tarafında çipler var yeni aldığımda iki tarafıda çipli, ikisini aynı anda takınca pci.sys dosyası bozuk windows cd sini tak gibi bi hata veriyo sadece onu taktığımda pc açılırken donuyo valla anlamadım neden

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    oldwolf bunu yazdı:
    -----------------------------

    ajan1111 bunu yazdı:
    -----------------------------
    ikisininde aynı marka olmasına dikkat et. yoksa sistemi çökertebilirsin. sanırım seninki de öyle bişey olmuş.
    -----------------------------

    yok artık le'bron james

    bende 64+128+256=448 mb sd ram var hepsi de farklı marka bi bok olamadı kaç yıldır :S


    -----------------------------
    hoca ben kesin bişey konuşmadım. tecrübelerime dayanarak öyle bişey dedim. bende biliyorum normalde bişey olmayacağını. ama bazı makinalarda sorun çıkarabiliyor. mesela; sd 128 mb 133 mhz 4 çipli ramla, sd 128 mb 133 mhz 8 çipli ram'ları aynı makinada çalıştıramadım.sırf bu çip farkı yüzünden. kafasına göre reset atıyordu. ama senin makinada olduğu gibi çalışabilirde...

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Milk-i_Beka bunu yazdı:
    -----------------------------
    markalar aynı değil, 512 desktekleyip desteklemediğini bilmiyorum, slotlar temiz baştan görmemişti ama bi kaç sefer deneyince gördü bide benim asıl ramin bir tarafında çipler var yeni aldığımda iki tarafıda çipli, ikisini aynı anda takınca pci.sys dosyası bozuk windows cd sini tak gibi bi hata veriyo sadece onu taktığımda pc açılırken donuyo valla anlamadım neden
    -----------------------------
    hoca sen makinanı ram'ı aldığın dükkana götür. onların en azından bizden çok deneme şansı olur. seninkileri başka makinada dener. başka ramları senin makinaya takarlar. senin ram'in anladığım kadarıyla 8 çipli. aldığın 16 çipli. bide markası değişik. bu fark sorun olabilr. bilgisayarcı halleder ;)

    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
Toplam Hit: 1068 Toplam Mesaj: 8