

Sec Mater Hard Disk Smart Hatası, Low Level Format Düsünüyorum.Garanti Anlarmı
-
arkadaşlar 1 tb daha 5 aylık western digital hardiskim var
ps açılırken
Sec master Hard disk; S.M.A.R.T Status Bad, Backup and replace
Press F1 to resume !! Diye uyarı almaya başladım araştırdım.
Bad sectörden kaynaklanıyormuş. Bi kaç çözüm buldum denedim olmadı.
Çözümler kablo değiştirme, anakartdan giriş yeri değiştirme.
Harddisk bölüktü birleştirdim format attım sistem kurdum yok yine aynı ?
Şimdi ise low lever format ile kurtulabilenler oluyormuş bunu deneyeceğim ?
ancak bad sector hatası hala gitmezse daha 1.5 yıllık garantisi var oraya yollayacağım.
Orda anlarlarmı sizce. ?
Ayrıca şu anda hardiskim
100 ve 900 olmak üzere 2 ye ayrık bu şekilde ayrı ayrı low levr. format atılırmı birleştirmelimiyim.
-
neden o kadar kasıyorsunki gönder garantiye tabiki sende bu suçlu psikolojisi seni bitirmesse :D
-
hdd regenarator diye bi program var. onunla bi tarat eğer bad sector varsa gösterir, işaretler kapatır.
ama yine de al yedeklerini gönder garantiye.
5 aylık cihaz. uğraştığına değmez
-
hacı 5 aylık makinaya bu kadar uğraşa değmez gönder değiştirsinler
-
içerisinde çok önemli bilgilerim var.
Ailemin fotoları var, yaptığım siteler scriptler var
fotolarım var
format attım ancak yinede geri kurtarılabiliyor.. Bunlardan korkuyorum uğraşırlarmı bi şey yaparlarmı diye. ?
yoksa ne zorum olacak veririm kurtulurum.
-
Zxone bunu yazdı:
-----------------------------
içerisinde çok önemli bilgilerim var.
Ailemin fotoları var, yaptığım siteler scriptler var
fotolarım var
format attım ancak yinede geri kurtarılabiliyor.. Bunlardan korkuyorum uğraşırlarmı bi şey yaparlarmı diye. ?
yoksa ne zorum olacak veririm kurtulurum.
-----------------------------hdd yi çöpe atarlar yenisini verirler, sadece bu
-
bndedeöyle olmştu bi ara biosu karıştırmıştım düzelmişti
-
archair23 bunu yazdı:
-----------------------------bndedeöyle olmştu bi ara biosu karıştırmıştım düzelmişti
-----------------------------ah ah Biosla olacak işmi bu
:)) bios da bitek şu ayarı var arkadaşm bu uyarıyı gösterme ayarı
sen on kapatmışsın biostan açtığın anda geri gelecektir.
sana ayarını kapattırmayı öğretmişler açıkçası :))