Secim?
-
abi ben şimdi ismimi cismimi bi yere kaydettirmedim secimelr için.bi yerden 250 ytl civarı da cezası oldugunu duydum.bilen var mı bu konuyu?
-
yok öyle bişey kayıt olsanda oyunu vermeyebilirsin. bi sorun olmaz.
-
sözde var ama sallayan yok mrk etme :D
-
bende kaydettirmedim kayıt yok :D ama sanırım öğrenci olduğum için öğrenciler oy kullanmıyomuş doğrumu ?
-
Kayıtın Varsa Benim Bildigim Kullanmak Zorundasın Bide Öğrenciler Kullanaamz Diye Bir Şey Yok Ama Asker Kullanamaz...
Toplam Hit: 683 Toplam Mesaj: 5
