Sepeteko.Com Sarımsak Çayı Sahtekarlığı
-
mynette boy boy reklamlaı sağlık bakanlığı onaylı vs bugün bi mail atttım kendilerine sağlık bakanlığı onay numarasını bana gönderin diye cevap gelmeyince bimere ihbar girdim linki ve ekran görüntüsünü illettim jet hızıyla sağlık bakanlığına gönderilmiş
sonuç
http://www.sepeteko.com/garlic-tea-sarimsak-cayi
:) şerefsiz bunlar
ala slideri duuruyo indexde
-
amcam positive ssl almış comodo ssl logosu koymuş aşşağıya.. oda var...
-
piyasada tarım bakanlığı onaylı yem kategorisindeki ürünleri sağlık bakanlığı onaylı diye kakalayanlarda çok
seçkin marketlerde veya eczanelerde varsa alıcaksın internetten gıda ve ilaç işi sakat gerek yok -
Bunlar milleti dolandırıp isim değişikliği yapmıştı :) sepeteindir olarakta biliniyor :)
-
sepeteko o ne la amınako gibi
-
SeRDaR bunu yazdı
piyasada tarım bakanlığı onaylı yem kategorisindeki ürünleri sağlık bakanlığı onaylı diye kakalayanlarda çok
seçkin marketlerde veya eczanelerde varsa alıcaksın internetten gıda ve ilaç işi sakat gerek yoklan yok alacağımdan değil durmadan reklam sağlık bakanlığı vs 1 aydır
amk diğer satılan sitelere bakıyorum sağlık bakanlığı adına birşey geçmiyor bi bu sepetekoda geçiyor
milletin sağlığıyla oynamasınlar diye ihbar ettim çokta iyi oldu :)
Başvuru Metni: HTTP:____WWW.SEPETEKO.COM__GARLİC-TEA-SARİMSAK-CAY...Başvuru Durumu Başvuru № Tarih Gönderen Kurum Alan Kurum 3 02.01.2014 BİMER SAĞLIK BAKANLIĞI 3 02.01.2014 GIDA TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI GIDA VE KONTROL GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 3 02.01.2014 SAĞLIK BAKANLIĞI GIDA TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI 3 02.01.2014 SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE İLAÇ VE TIBBİ CİHAZ KURUMU 3 02.01.2014 www.turkiye.gov.tr BİMER -
DevilKingtr bunu yazdı
sepeteko o ne la amınako gibi
bu isimdeki site bedava dağıtsa almam la :)
-
o tip şeyler saçma zaten.sarımsak cayı yok altın çilek.)bizim millet ne bulursa yıyıp ıcmeye bakıyo.yeterkı reklamlarda cıkmasın..arastırma sagduyulu olmak guzel bısey acından tebrık ederım
-
hocam sağlık bakanlığı onay numarasını nasıl kontrol edebiliriz. gerçek mi değil mi?
-
sarımsaktan çay mı olur la.
