Server 2003 İp Ban?
-
server 2003 makinamdan bir ip ye ban atmak istiyorum nasıl yapabilirim?
-
:/ yapamaz mıyım yani?
-
Gecenin 1:30'u ve haftaiçi sabah olsun bir insanlar uyansında öyle cevap alırsın dostum...
-
sabaha kadar bekleyebilsem sabah açardım zaten konuyu şuan da yatıp uyurdum mis gibi :/ neyse gogıl amcada da yok
-
hocam dhcp ayarlarından istediğini banlarsın
router olsaydı hemen anlatırdım da server 2003 denemedim şahsen :)
ama server2003 te de dhcp protokolü war kurcala yaparsın kolay bişey :)
-
Server 2003 ISA ile yaparsın bunu. Google de aratırsan kaynak bulabilirsin...
-
:D sdsd sanki hergün server 2003 kullanıyorum nerden yapacağımı bilmiyorumki bilsem sormam gecenin bu saatinde :| server 2003 ISA için kaynak buldum ancak öyle bir şey yok makinada :/ windowsun firewall bile kapalı açmaya çalıştığımda evet hayırlı bişey soruyor :D
-
dhcp kurulum ve ayarlama diye araştır bulursun hocam
4'te ankaraya gitmeyecek olsam video atar gösterirdim :)
neyse ben hazırlanıyim yawaş yawaş kolay gelsin sana :)
-
iyi yolculuklar saol :D
saldırı yapılan siteyi tek tek stop ede ede buldum :| application pool ayırdım düzeldi :D
Toplam Hit: 1981 Toplam Mesaj: 9
