

Server 2008'Den Anlayanlar Bakabilir Mi
-
Saygı değer mürid'ler server'dan gıdım anlamam. Okulda ki öğretmen dedi ki Server 2008'e exchange server 2010 yükleyin getirin dedi. bu naleti nasıl yacağımı anlatan video döküman bulamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.
-
up
-
googleden aramayı denedin mi
http://www.cozumpark.com/blogs/videolar/archive/2010/10/19/210097.aspx
-
yapamadın olay ne anlatırsan yardımcı olurum
-
x-files bunu yazdı
googleden aramayı denedin mi
http://www.cozumpark.com/blogs/videolar/archive/2010/10/19/210097.aspx
hacı çözüm parka girdimde video'yu bulamadım şunu bi izlim allah razı olsun.
Toplam Hit: 700 Toplam Mesaj: 5