Server

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek
    Elimde bir server var bunu ayağı kaldırıp datacenter a götürmem gerekiyor mavi ekran veriyor. xeon işlemci var 2 tane. 4 tane 1gb ram var 3 tane de 160gb samsung hdd var. mavi ekran veriyor ramlerin 3 ü sorunluydu galiba  1si sağlam çalıştı fakat kurulumda mavi ekran veriyor. anakarttan şüpheliyim anakart alıcam ama tavsiyelerinizi bekliyorum. anakart ve işlemci olarak ne alsam uygun düşer. fiyat babında fazla uçmazsa iyi olur...

    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    andidit
    andidit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Hoca pahalı mal onlar. Pentannın SNC diye ürünleri vardı. Ordan bulmaya çalış ucuz yolu olur.

    Boynumuz yiğit boynu, bükerse sevda büker.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    Hocam içindeki donanımın ne olduğunu tam olarak bilmediğimiz için ne desek boş. Kaldıki öle her yerde satılan bi üründende bahsetmiyoruz, a yada b anakartı olur desek, bu seferde o anakartı türkiyede bulamazsın :)

    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakat-at
    sakat-at's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2007
    Erkek
    doğru diyosun rene. yarın ben bi modellere bakayım sana tam bi bilgi veririm. ona göre bişiler yapmam lazım.  başkasının sunucusunda proje geliştirmek pek iyi olmuyor. artık ne kadara patlarsa alıcaz bi tane. dediğim gibi ram ve hddleri kullanmam yeter bana bi anakart ve işlemci lazım.

    a.k.a. wyrus , kelle verilir kal-a verilmez!
Toplam Hit: 903 Toplam Mesaj: 4