Server
-
Elimde bir server var bunu ayağı kaldırıp datacenter a götürmem gerekiyor mavi ekran veriyor. xeon işlemci var 2 tane. 4 tane 1gb ram var 3 tane de 160gb samsung hdd var. mavi ekran veriyor ramlerin 3 ü sorunluydu galiba 1si sağlam çalıştı fakat kurulumda mavi ekran veriyor. anakarttan şüpheliyim anakart alıcam ama tavsiyelerinizi bekliyorum. anakart ve işlemci olarak ne alsam uygun düşer. fiyat babında fazla uçmazsa iyi olur...
-
Hoca pahalı mal onlar. Pentannın SNC diye ürünleri vardı. Ordan bulmaya çalış ucuz yolu olur.
-
Hocam içindeki donanımın ne olduğunu tam olarak bilmediğimiz için ne desek boş. Kaldıki öle her yerde satılan bi üründende bahsetmiyoruz, a yada b anakartı olur desek, bu seferde o anakartı türkiyede bulamazsın :)
-
doğru diyosun rene. yarın ben bi modellere bakayım sana tam bi bilgi veririm. ona göre bişiler yapmam lazım. başkasının sunucusunda proje geliştirmek pek iyi olmuyor. artık ne kadara patlarsa alıcaz bi tane. dediğim gibi ram ve hddleri kullanmam yeter bana bi anakart ve işlemci lazım.
Toplam Hit: 903 Toplam Mesaj: 4
