

Server Da Her Olay Kaydedilir Mi?
-
Mesela ben bir dosya oluşturdum ve sonra sildim yahut bir yere kopyaladım ve sildim bunlar kayıt altına alınır mı?
server 2008
-
Sunucunun hanği seviyede ayarlandığıyla alakalı.Bunu Windowsta yapabilirsin ama admin ayarladıysa
-
Sandman kardeş SBS 2008 nedir
-
Valla hiç kurmadım ama benim bildigim orta büyüklükte bir şirketi 100 kişiye kadar desteklicek bir sunucu.Üzerinde ldap remote desktop eklentileriyle felan geliyor.
-
kardeş burada var bi incele istersen windows security auditing
http://technet.microsoft.com/en-us/library/dd560628(WS.10).aspx
-
sandman bunu yazdı:
-----------------------------Valla hiç kurmadım ama benim bildigim orta büyüklükte bir şirketi 100 kişiye kadar desteklicek bir sunucu.Üzerinde ldap remote desktop eklentileriyle felan geliyor.
-----------------------------hocam o basit onu boşverde yeni ne var onları paylaş, sen bildiğim kadarı ile sağlam bi firmada ve yeniliklerle içi iç içe ve uygulamadasın.
-
siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------sandman bunu yazdı:
-----------------------------Valla hiç kurmadım ama benim bildigim orta büyüklükte bir şirketi 100 kişiye kadar desteklicek bir sunucu.Üzerinde ldap remote desktop eklentileriyle felan geliyor.
-----------------------------hocam o basit onu boşverde yeni ne var onları paylaş, sen bildiğim kadarı ile sağlam bi firmada ve yeniliklerle içi iç içe ve uygulamadasın.
-----------------------------Bilmek istediklerini özel mesajla sor cevaplarım.Hergün bir sürü şey çıkıyor.
-
bahsettiğim web server ama
-
yawuz bunu yazdı:
-----------------------------bahsettiğim web server ama
-----------------------------webserver olması bir şey değiştirmez.Hangi sayfaya girdin ne çalıştırdın nereye tıkladın ne istedin kısmı iis tarafından loglanır.O.S. seviyesi Event logger yada benzeri araçlar tarafından
-
sanırım artık dc lerde log tutma zorunluluğu var