Server Üzerinde Exe Dosyasının Kullanımı
-
server üzerinde çalışan bir exe dosyasını bilgisayar yöneticisi iken ağ ortamında bilgisayarlarda kullanabiliyorum ama kısıtlı kullanıcı iken kullanamıyorum bu sorunu nasıl çözebilirm fikri olan var mı?
-
kullanici haklarini duzenle.
yetkilerini ayarlayarak bunu duzeltebilirsin
Toplam Hit: 1879 Toplam Mesaj: 2
