Serverı Öğrnenmem Lazım - Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    selam bey/bayanlar

    server, exchange server, sql server, ip, domain, dns, ıvır zıvır ne varsa en başından başlayıp öğrenmem lazım, pc bilgim iyidir işi detaylarıyla öğrenmem için bi yol yordam gösterin nereden başlıyayım

    bildiğiniz eğitim cd si fln varsa paylaşır mısnız linkini yada ismini, türkçe eğer yoksa ing olur 


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    http://www.cozumpark.com/ buraya bak


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    arkadaşlar saolun bakıcam linklere bide şunu eklemek istiyorum

    yani domain kavramı servarda nedir, ne işe yarar böyle anlatan birşeyler lazım, dns nedir ne işe yarar, dhcp nedir ne işe  yarar vs


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Facebook
    Facebook's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Kasım/2010
    Erkek

    up, tavsiyler lütfen


    evet facebook adminiyim, 300 tl den aşşa profil kapattırmak için mesaj atmayın lütfen.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erenkarakas
    erenkarakas's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Ocak/2011
    Erkek

    kendi sisteminde server kur 2003-2008-2008r2-exchange server yavaş yavaş git birkerede öğrenmeye kalkma benim sana tavsiyem server 2008r2 süper bi işletim sistemi onlarla oynamak gerçekten çok zevkli çözümpark ve hakanuzner web sitelerini incele önce sabit ip kullanmak şart sonrasında dcpromo ile dc kur onu kurarken dns kurcan sonra dhcp ISS terminal server falan falan sıkıntı olduğu zaman elimden geleni yaparım


    Eren KARAKAS
Toplam Hit: 917 Toplam Mesaj: 6