Serverı Öğrnenmem Lazım - Yardım
-
selam bey/bayanlar
server, exchange server, sql server, ip, domain, dns, ıvır zıvır ne varsa en başından başlayıp öğrenmem lazım, pc bilgim iyidir işi detaylarıyla öğrenmem için bi yol yordam gösterin nereden başlıyayım
bildiğiniz eğitim cd si fln varsa paylaşır mısnız linkini yada ismini, türkçe eğer yoksa ing olur
-
http://www.tahribat.com/Forum-Gorsel-Egitim-Setleri-Paylasimi-126244/
işine yarar şeyler bulabilirsin belki -
http://www.cozumpark.com/ buraya bak
-
arkadaşlar saolun bakıcam linklere bide şunu eklemek istiyorum
yani domain kavramı servarda nedir, ne işe yarar böyle anlatan birşeyler lazım, dns nedir ne işe yarar, dhcp nedir ne işe yarar vs
-
up, tavsiyler lütfen
-
kendi sisteminde server kur 2003-2008-2008r2-exchange server yavaş yavaş git birkerede öğrenmeye kalkma benim sana tavsiyem server 2008r2 süper bi işletim sistemi onlarla oynamak gerçekten çok zevkli çözümpark ve hakanuzner web sitelerini incele önce sabit ip kullanmak şart sonrasında dcpromo ile dc kur onu kurarken dns kurcan sonra dhcp ISS terminal server falan falan sıkıntı olduğu zaman elimden geleni yaparım
