Services Pack 3 Yükleme Sorunu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zagrub
    Zagrub's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2008
    Erkek

    gecen gün format attım güncellemeleri yükledim hepsini ama bir iki gündür sp3 le ugrasıyorum bir türlü yükleyemedim bu durum basına gelenvar mı neden kaynaklanıyor bu sorun bilen mı arkdaslar?

    [url=http://urlal.com/dqqf][img=http://i1008.hizliresim.com/2010/8/1/3077.jpg][/url]

     

    http://i1008.hizliresim.com/2010/8/1/3077.jpg

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecement
    Gecement's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2007
    Erkek

    xp crack li mi ? Boşuna soruyorum galiba :)

    sp3 entegreli cd ile format at yoksa böyle sorunlar yaşaman tabii


    Solak Cerrah
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    melodeath
    melodeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2007
    Erkek

    anakartta 2 tane ram varsa birini çıkar öyle dene.


    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zagrub
    Zagrub's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2008
    Erkek

    by_furkan bunu yazdı:
    -----------------------------

    anakartta 2 tane ram varsa birini çıkar öyle dene.


    -----------------------------

    hmm bunu hiç düşünmemiştim bir tanesini cıkartıp denicem saol bakalım olucak mı.

Toplam Hit: 1169 Toplam Mesaj: 4