Services Pack 3 Yükleme Sorunu?
-
gecen gün format attım güncellemeleri yükledim hepsini ama bir iki gündür sp3 le ugrasıyorum bir türlü yükleyemedim bu durum basına gelenvar mı neden kaynaklanıyor bu sorun bilen mı arkdaslar?
[url=http://urlal.com/dqqf][img=http://i1008.hizliresim.com/2010/8/1/3077.jpg][/url]
http://i1008.hizliresim.com/2010/8/1/3077.jpg
-
xp crack li mi ? Boşuna soruyorum galiba :)
sp3 entegreli cd ile format at yoksa böyle sorunlar yaşaman tabii
-
anakartta 2 tane ram varsa birini çıkar öyle dene.
-
by_furkan bunu yazdı:
-----------------------------
anakartta 2 tane ram varsa birini çıkar öyle dene.
-----------------------------hmm bunu hiç düşünmemiştim bir tanesini cıkartıp denicem saol bakalım olucak mı.
Toplam Hit: 1169 Toplam Mesaj: 4
