Servise Giden Cihazımdaki Değişim
-
Merhabalar,geçen günlerde hp servisiyle bir sorun yaşamıştım şikayet edilince tarafımı arayıp pc'yi evden aldırdılar.Ben sadece fan temizliği ve anakart temizliği istedim müşteri tesilcisi de bir kaç sorun daha söyleyin dedi resetleniyor mu filan dedi bende evetevet resetleniyor dedim.Ama pek karşılaşmadığım sorundu.Bugün hangi işlemleri gördüğünü öğrenmek için aradığımda fan değişmiş anakart değişmiş dediler.
Şimdi servisin yaptığı değişim daha mı iyi oluyor yani şöyle diyelim benim orijinal kartımla aynı kartla mı değişmiştir acaba yoksa daha alt seviye mi? Yenigelen kartla eskisinin farkı olup olmadığını nasıl öğrenebilirim.
Anakart gibi temel parçanın hemen değiştirilmesi beni şaşırttı,çünkü önceden bir kaç markanın servisinden arkadaşlar parçalarının çalındığını yada 8 gb ramden 6gbye 4 gb ye düşmeler yaşandığını söylüyordu.Hp de böyle birşey söz konusu olabilir mi ?
Hp servisinde tanıdğı ya da çalışan var mı ? Bizim aleti kontrol edebilir mi ?
-
ram düşme gibi bir imkan yok.. millet götünden sallamış.. servisin elinde aynı anakart varsa takar .. yoksa onun ayarında daha üst seviye bir anakart takma durumundadır.. NET
-
yunusdogan bunu yazdı
ram düşme gibi bir imkan yok.. millet götünden sallamış.. servisin elinde aynı anakart varsa takar .. yoksa onun ayarında daha üst seviye bir anakart takma durumundadır.. NET
Arkadaşın pc'si geçen 3 ay önce servise gitti geldi 8gb rame sahipti 4 gb oldu tekrar yolladı yetkisiz müdahele dediler sonra şikayet edilince dava açmaya hazırlandığımızı öğrenince kabul ettiler.Tekrar 8 gb ram oldu alet.Ne hikmetse.
rapidhacker550 tarafından 12/Eyl/14 11:59 tarihinde düzenlenmiştir -
rapidhacker550 bunu yazdıyunusdogan bunu yazdı
ram düşme gibi bir imkan yok.. millet götünden sallamış.. servisin elinde aynı anakart varsa takar .. yoksa onun ayarında daha üst seviye bir anakart takma durumundadır.. NET
Arkadaşın pc'si geçen 3 ay önce servise gitti geldi 8gb rame sahipti 4 gb oldu tekrar yolladı yetkisiz müdahele dediler sonra şikayet edilince dava açmaya hazırlandığımızı öğrenince kabul ettiler.Tekrar 8 gb ram oldu alet.Ne hikmetse.
servisteki dallamanın hatasıdır.. şirket araştırıp geri dönüş yapmıştır.. böyle durumlarda ben ürünü kontrol edip teslim alırım..
-
yunusdogan bunu yazdırapidhacker550 bunu yazdıyunusdogan bunu yazdı
ram düşme gibi bir imkan yok.. millet götünden sallamış.. servisin elinde aynı anakart varsa takar .. yoksa onun ayarında daha üst seviye bir anakart takma durumundadır.. NET
Arkadaşın pc'si geçen 3 ay önce servise gitti geldi 8gb rame sahipti 4 gb oldu tekrar yolladı yetkisiz müdahele dediler sonra şikayet edilince dava açmaya hazırlandığımızı öğrenince kabul ettiler.Tekrar 8 gb ram oldu alet.Ne hikmetse.
servisteki dallamanın hatasıdır.. şirket araştırıp geri dönüş yapmıştır.. böyle durumlarda ben ürünü kontrol edip teslim alırım..
Hangi servistesiniz?Hp mi ?Bana da böyle dallama gelir mi bilmiyorum.Göndermeden önce kayıtları sağladım ancak kayıt ettiğim depomda sıkıntı oldu o yüzden hak iddia etmem biraz zorlaşabilir.
-
kullanıcı olarak kontrol ederim demek istedim.. servis çalışanı değilim..
-
yunusdogan bunu yazdı
kullanıcı olarak kontrol ederim demek istedim.. servis çalışanı değilim..
Anladım,Hp Serviste tanıdığı olan varsa sevinirim.
