Ses Artırma
-
Arkadaşlar mp3 formatında ses kayıtlarım var ancak ses az o sesi yükseltebileceğim program varmı ?
-
sound forge 9
http://sony-017.vo.llnwd.net/dspcdn/current/soundforge90a_enu.exe
-
Biyotbt bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar mp3 formatında ses kayıtlarım var ancak ses az o sesi yükseltebileceğim program varmı ?
-----------------------------Var tabiki arkadaşım programın adı "mp3gainpro "
-
bildiğim kadarıyla belli db e kadar arttırabiliyıorsun genelde %85 %90 oluyor sen bunu programlarla %100 yapıyorsun ama yinede fark ediyor tabi kalitesiz bi formatsa çatlama yapabilir ses.
-
Audacity win versiyonu var mı bilmem :|
-
tarzan bunu yazdı:
-----------------------------
Audacity win versiyonu var mı bilmem :|
-----------------------------Audacity
Audacity'yi İndir 1.2.6
for Windows® 98/ME/2000/XP/Vista
Audacity'yi İndir 1.3.9 (Beta)
for Windows® 2000/XP/Vista
or Audacity 1.3.7 (Beta) for Windows® 98/ME
linux her zaman elternatif olmustur =) windows a pro yapmayan bişi yapmış sayılmaz =)
-
Biyotbt bunu yazdı:
-----------------------------
Arkadaşlar mp3 formatında ses kayıtlarım var ancak ses az o sesi yükseltebileceğim program varmı ?
-----------------------------
GoldWave işini fazlasıyla görür -
sounoforge ile minimizeyi dene
aviraya öğretmiştim işi yoksa yardımcı olur
Toplam Hit: 2455 Toplam Mesaj: 8
