Ses Az
-
selam müritler
arkadaşın hoparlörden az ses geliyormuş,media player'dan da baktım,denetim masasından da,sağ alt kısımdan da..
etkilemedi,şarkıdan flndır dedim,yok hep aynı seviyede ses..
neden olabilir,nasıl düzelir ? -
batuhan14 bunu yazdı:
-----------------------------
selam müritler
arkadaşın hoparlörden az ses geliyormuş,media player'dan da baktım,denetim masasından da,sağ alt kısımdan da..
etkilemedi,şarkıdan flndır dedim,yok hep aynı seviyede ses..
neden olabilir,nasıl düzelir ?
-----------------------------hacım media playerdan aynısa birde winamp yada aimpten dene eğer olmazsa kulaklık tak son ses yap öle dene gene sonuç yoksa driver güncelle :)
-
sağol hocam,hemen denetiyorum..
Toplam Hit: 755 Toplam Mesaj: 3
