Ses Çıkışında Sorun Yaşıyorum
-
selam arkadaslar ben kulaklık kullanıyordum önceden ama elime bir speakır gecince denemek istedim
onu cıkarttım kulaklıgı tekrar taktım ama calışmadı ardından tekrar speakır taktım oda calışmadı sorun nedir acaba?
ses artık hiç gelmiyor:(
-
küçücük bir öneri bile yokmu?
-
doğru deliğe taktığına emin misin?
sesi açtığına emin misin?
Bazı sürücüler ( ses kartı sürücüleri ) takılan cihazları otomatik ayarlayp ses denetimindeki ayarları değitirebiliyor. ses denetimine git ordaki ayarlara bak
denetim masası> ses efekti ve ses aygıtları > orda ayar kartoteksi çıkar orda gelişmiş butonuna bas ses ayarları denetimi kartoteksi çıkar karşına
ses ayarı denetiminin ve dalga (wave) denetimi kaydırma çubuğunun en aşağıda olmadığına ve sessiz çekboks'unun çek edlimediğine emin ol
mikrofon kullanacaksan onu da kontrol et
Ayrıca driverlerın kendi ayar aryüzleri de oluyor (soundMax gibi) oadaki ayrları da bir kontrol ediver.. Daha önce çalışıyo idiyse donanımsal bir problem olma olasılığı çok düşük ama speakerda bir bozuıkluk varsa bir yerleri cızlatmış da oalbilir speakırı başka bir cihazda dene mp3 player gibi başka bir bilgisayarda deneme çünkü bozucu bir speaker ise onu da bozarsın mazallah
ha bir de ses kartın 5+1 i destekliyosa 5+1 moduna geçtiği için birşeyler de dğişmiş olabilir . deiğm gibi bu ayarları ses kartının kullanıcı arayüzünden yapabilirsin
kolay gelsin
-
Bende önemli bişi sandıydım Allahım ya
-
Bir de ses detimini açtığında alt tarafta hparlörlerle ilgili iki ayar butonu var onları kurcala... gelişmişte uygun cihazı seç vs vs
-
Hayır genellikle ses kayıdında cızırtı geliyor
yada msn den kardşı tarafa müzik dinletmek istiyorum
yada msn de mirafonla konuşurken sesim bana geli geliyor gibi şikayetlerden biri sandım :)
